Güz Okuma Şenliği 2020

Eylül 18, 2020

 


Okuma şenliği başlayalı oldu ama benim listem geç kaldı bu sefer. Ay başından beri okuduklarımı uydurabildiğim kadar maddelere saydım. Diğerlerini de biraz doldurdum ama ben fantastik kitaplarımı okumak istediğimden pek listemi tamamlayacağımı sanmıyorum. 


1.Kategori (10 puan): İsminde GÜZ mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen/olayların Güz'de geçtiği bir kitap.

Sonbahar / Ali Smith / Kafka Yayınları / 213 sf


2.Kategori (10 puan): Adında yada konusunda Kitap yada kitapla ilgili olan bir konu geçen bir kitap.

Rüzgârın Gölgesi / Carlos Ruiz Zafón / Kırmızı Kedi /586 sf

3.Kategori (10 puan): Hz.Muhammed ile ilgili bir kitap.


4.Kategori (10 puan): Fantastik türde bir kitap.

Kuzgunun Gölgesi / Jay Kristoff / Pegasus Yayınları /449 sf


5.Kategori (10 puan): Herbert George Wells yada Sait Faik Abasıyanık' tan bir kitap.


6.Kategori (10 puan): Adalet Ağaoğlu yada Ursula K. Le Guin den bir kitap.


7.Kategori (10 puan): Ulu Önder Mustafa Kemal ATATÜRK ile ilgili bir kitap.


8.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): Aynı harfle başlayan üç kitap yada bir yazardan üç kitap.

Mavi Yakut / Arthur Conan Doyle / Avrupa Yakası Yayınları / 98 sf 
Maviye İz Süren / Bahar Uysal Karakuş / Mecaz Yayınları / 135 sf
Meslek Yarası / Zeynep Oral / Cumhuriyet Yayınları /  218 sf

9.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): Kapağındaki baskın rengi Sarı / Turuncu / Kırmızı olan birer kitap.

 Körlük/ José Saramago / Kırmızı Kedi Yayınları / 331 sf
Solmayan Ümit / Sibel Yıldız / Ateş Yayınları / 171 sf
Aşkımız Eski Bir Roman / Ahmet Ümit / YKY / 223 sf

10.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): Adında Meyve,sebze/ Hayvan / Çiçek ismi olan birer kitap.

Gazap Üzümleri / John Steinbeck/ Altın Kitaplar /470 sf
Ölmüş Eşek / Aziz Nesin / Bilgi Yayınevi 153 sf
Begonvilli Ev / Müjde Dural / Sapiens Yayınları / 254 sf

11.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): Adının baş harfleri G, Ü, Z ile başlayan 3 kitap.

Gün Ağarmasa / Osman Akınhay / Agora Kitaplığı / 215 sf
Üsküdar Masalı / Muharrem Kaşıtoğlu / Özyürek Yayınları /  136 sf
Zamanda Buluşma / Müge Serin Öztürk / Galata Yayınları / 294 sf

12.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): Sayfa sayısı 100 / 200 / 300 e kadar olan birer kitap.

Vatan Yahut Silistre / Namık Kemal / İş Bankası Yayınları / 69 sf
Sade ve Derin / Deep Tone / İkinci Adam Yayınları /163
%10 Daha Mutlu / Dan Harris / Pegasus Yayınları / 287 sf

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. ay bu etkinliğe katılanları ve okuyanlara gıpta ediyor ,tembelliğime kızıyorum:)
    Kolay gelsin, keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla geçen sefer ben de tembellik yaptım ama yine de katılmak hoşuma gidiyor Mehtap :)

      Sil
  2. ohhv listeler yapılmış ben eger vazgeçmezsem bir süre klasik Türk Edebiyatı okumak istiyorum bakalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kesinlikle klasik olmayan fantastik serilerime bakmayı istiyorum elimde okuduğum beş kitabı bitirince :D

      Sil
  3. ben de ilk defa katıldım bakalım bitirebilecekmiyim kitaplarımı....

    YanıtlaSil
  4. Güzel geçen bir şenlik olsun 😊

    YanıtlaSil
  5. Bu şenlikte ben liste yapmadım. Yıl bitene kadar okumak istediğim kitaplar var, onları okuyacağım. Şenlik sonunda on veya daha fazlasını kategorilere uydurabilirsem sonucumu paylaşırım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı düşünceyle başladım Şule. Gerçi bu sefer yazar kısıtlamaları çok olmuş, kaç madde dolar bilmiyorum :)

      Sil
  6. keyifli okumalar diliyorum..

    YanıtlaSil