Pazartesi Halleri

Ağustos 10, 2020

Bloğun yeni arayüzüne alışmak zaman alacak. Dün bir şarkı falı yapayım dedim linkler yerini bulamadı bir türlü. 


Zaten youtubedan birşeyler izlemek televizyon izlemekten beter oldu, reklâm reklâm üzerine. 

Şu yazıyı yazarken sayfanın üst kısmını göremiyorum. Yazıdan çıkmadan sayfanın tamamı,  yazıya başlamadan satırım görünmüyor. 

Okuduğumda kitap ilerlemiyor. Acelem yok, koştur koştur yapmadan yavaş yavaş gideyim diyorum ama bir ay oldu,  yarılayamadım. Arada güzel cümleler görmesem çoktan bırakırdım. Bugün birisinin yazısında gördüm,  çok hoşuma gitti. Keçiboynuzu yemek gibi, tatlı bir yere gelince mutlu oluyorsun demiş bir kitapla ilgili. Hahaha. 

Öğle olmuş. Bir bardak daha çayımı içip ütü yapmaya başlayacağım.

 

Can motosikletine atlayıp Ankara'ya, ağabeyinin yanına gitti dün. Evde duramıyor adam. Bakın kayıtlara not düşülsün, bizim evin gezentisi kesinlikle ben değilim.


Kimselerin yorumlarına da cevap veremedim kaç gündür. 

Asayiş berkemal. Gecenin kavgasını sabaha taşımamayı başardı Can. Bilgiç zaten tepesinin tası geri gelince bir sevgi meleği oluverir. Bir dahaki krize kadar rahatız. Ve fakat ben gerginliğimi atamadım hâlâ. 



Bugün spora başlıyorum. İşe yarar herhalde. Ne zamandır yapamadıydım.

Sitenin çocukları tatilden dönmüş,  hepsi sokağa dökülmüş. On senedir bu kadar çocuk görmediydim. Dışarı çıkabilirken nereye gidiyordu ki bunlar acaba? 

Sokağa çıkmamak yazın çok kolay geliyor. Zaten sıcakta çıkmazdım ben :D Yalnız bir ara Bilgiç'le gidip ona ayakkabı almamız gerek. Paralanmış iyice ayağındaki . Kadıköy'deki dükkanlar AVM den daha sakin midir acaba?  


Saat iki oldu. Fotoğraf yüklemeye çalışırken de bunalınca bu saat oldu. Oda toparladım,  çamaşır makinası çalıştırdım. Gidip artık ütüye başlayayım.

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Ben yeni paneli kullanamıyorum başlıkğı yazdıktan sonra yazı yazma bölümüne nasıl geçiyorsun handan? entere basıyorum fare ile aşağıya tıklıyorum olmuyor neden acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telefondan yazıyorum, bir sorun yaşamadım o konuda, tıklayınca geçiyorum Özlem.Bilgisayarda hiç bakmadım henüz.

      Sil
  2. Blogger'in yeni arayüzü beni de gıcık etti. Eski sürümünü kullanıyorum. Solda en altta "Eski Bloggera dön" secenegi var ama sadece bilgisayardan girince görülüyor.

    Şu Corona sürecinde kitap okumak neredeyse imkansiz hale gelmişti benim icin ama şeytanın bacağını kırdım Temmuz sonunda ve şu an üçüncü kitabı okuyorum :)

    Spor gercekten iyi geliyor insana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskiyi kullanmayı istiyorum ama zaten sonra şak diye kapatıyorlar, önceki deneyimlerimden ne kadar erken alıştın o kadar iyi.

      Kitaplar sarınca güzel okunuyor.

      Spor, yapana kadar ölüm, sonrası saf mutluluk :)

      Sil
  3. yeni arayüzü hiç denemedim daha. üzümlere bastım müzik çıkmadı eveeet :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sildim şarkı falı olanı zaten Deep, bari fotoğraf çıksın :)

      Sil
  4. Ben de eski sürüme döndüm hemen ve dedim kızım yaşlanıyorsun, değişime kapalı hale geldin :)) zorlamak lazım belki de..
    Son fotoya bayıldım!!!
    İlk fırsatta sana çay bardaklı foto ekleyeceğim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün bunu yazacaktım aslında Ceren. Yaşlandım ben diyecektim. Değişik şeyleri denemekten hoşlanmamayı bırak, film izlerken bildiğim filmlere, kitap okurken bildiğim kitaplara yöneliyorum, beyaz saçlardan, kırışan deriden daha fazla yaşlanma göstergesi bunlar diyecektim . Sonra vazgeçtim. Senin yorumunu okurken, yazdım mıydı yoksa diye düşündüm :) Ki bu da bunama belirtisi :P

      Sil
  5. Ben de oğlumla AVM ye gideceğim ,tereddütteyim,mecburuz ,blmem nasıl olacak.İlk olacak.
    Ah bu ev halleri ,hep bitmeyen işler ,bıdı bıdılar ,kolay olmuyor.Ama kavgaları sabaha taşımamak iyi oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pazartesi sabahı en sakin olur diye düşünüyorum Mehtap, öyle bir zaman gidin bence.

      Evet sabaha taşımamak iyi oluyor ama gerilen tellerim gitgide daha zor çözülüyor sanki. Üstelik bu unutma konusunda uzmanımdır da.

      Sil
  6. İlk bir iki yayında gıcık olmuştum ama elim alıştı şu an rahatım. Hatta yeni yayın sekmesi filan da eklenince kolaylaşmış. Kolay gelsin sana da Handan'cım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Link veremememk sinirimi bozdu ama bakalım, düzelir elbet Bahar :)

      Sil
  7. İnternetten alışveriş bu sıralar en sevdiğim. Ayakkabı kısmı evet biraz riskli ama yine de diğer riski düşündüğümüzde bence olabilir. Bir düşün sen bunu ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgiç'in ayak yapısına öyle zor ayakkabı buluyoruz ki internetten imkânsız gibi Şebo. Adamın ayakları tombik, kocaman, üzerine işaret parmağı diğerinden bir parmak uzun neredeyse. Bazen takılıyorum şu uzun kısmı keselim oğlum diye :D

      Sil