Ne Komik

Ağustos 06, 2020

Sanki bir gün öncesiyle arasında bir fark varmış gibi yasaklar biter bitmez herkes sokağa döküldüydü. Şimdi de sayılar artıyormuş diye bi panik. Yavrum o sayılar nasıl azalacaktı ki zaten?  Sağdan soldan hastane doldu bilgileri mi şimdi sizi şeyetti. Allah akıl fikir versin herkese.

Kimsenin işine gelmeyen bilgiye inanmadığı, hiç bir bilginin bilgi olamadığı, her yere ulaşıp hiçbişey öğrenemediğimiz bir çağdayız. Keşke hiç bilgi gelmeyeydi,  hiç olmazsa akıl sağlığım daha huzurlu olurdu. Bilgi çağıymış, pöh.

Bi de o maskeyi kendin için değil karşındaki için takıyorsun.  Ben senin sağlığını koruyorsam sen de beni korumalısın. Sokakta yanımda havaya duman üfleyerek giden herkese o dumanında boğulasın inşallah diyo olabilirim.

Neyse ben yapbozuma döneyim. Bu dünyada nereye baksam sinirim zıplıyor.

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Ben niye bunlara hiç şaşırmıyorum ? Kızamıyorum bile artık. Kendimi ve ailemi korumaya çalışıyorum sadece. Sanırım bir level atladım ya da uyuştum.

    YanıtlaSil
  2. ben sizi hepinizi ancak türkiye sınırlarından içeri girip de o çeneye takılan maskelerin üstünden fırlayan burunları görünce anladım handan... biraz abartı gibi geliyordu (bizde açıkalanda maske takılmadığı için gereksiz evham gibi geliyordu yalan yok) ama insanlar resmen kolkola, yanyana, içiçe ve o burun o maskenin üstünde.
    Bi karikatür vardı, maskeyi bu şekilde giymek ile iç çamaşırını karşılaştıran, görmüşsündür mutlaka, onun çıktısını alıp gözüne gözüne dürtmek istiyorum insanların (ama annem dayak yersin diyo, haklı da galiba)

    YanıtlaSil
  3. "havaya duman üfleyerek giden herkese o dumanında boğulasın inşallah diyo olabilirim." al benden de o kadar maske takmak bir yana birde havaya pis dumanı üfleye üfleye geziyorlar bu nasıl duyarsızlık, bilinçsizlik demeyeceğim artık bahsettiğiniz gibi bilgi çağında yaşıyoruz bu sorumsuzluk ve işlenen bir suç, umarım millet olarak bu sorumsuzluğun bedelini çok ağır şekilde ödemeyiz.

    YanıtlaSil
  4. O duman üfleyenlere ben de söyleniyorum, yalan yok. Hak ediyorlar. Kendilerini ve çevrelerindekileri tehlikeye atıyorlarsa nasıl iyi bir şey düşünebilirim ki haklarında? Sigara kullananlar dünyanın en bencil insanları. Eşim de kullanırdı, hep ona uyardık. En yakın arkadaşım içerdi, bir yere gidince hep ona göre hareket ederdik. En önemli şey sigara içmek çünkü. Neyse ki ikisi de birkaç yıldır içmiyorlar ve ben çok mutluyum:)
    Maske takmayan diğer düşüncesizlere gelince... Allah ıslah etsin.

    YanıtlaSil
  5. bu millete inisiyatif verilmeye gelmiyor bi kez daha gördük.

    YanıtlaSil
  6. Kimsenin işine gelmediği bilgiye inanmadığı cümlen efso(Ezgi'ce:)) Uzmanların da söylediklerinin işimize gelen kısımlarına inanıyoruz sadece.

    YanıtlaSil
  7. ben de aynı öfke halini paylaşıyorum bizler dört duvar arasında sıcaktan bunalırken sağlık olsun da bunlar önemli değil diyoruz. Milletinse umrunda değil gezme tozma takılma derdinde... işin kötüsü bu düşüncesizler yüzünden fedakarlık yapan insanlar da yanıyor lanet olsun yaniii

    YanıtlaSil
  8. biriyle takışmadan eve döneyim diye inan at gözlüğü takasım var.. ne yapayım hep görüyorum minibüse burnu açıkta kalan maskesi ile binenleri.. :(

    YanıtlaSil