Denizin Delisi

Ağustos 29, 2020


 Bu sabah Metehan'la üşenmeden yola vurduk kendimizi. Ağrıyan aksayan yerlerime inat denize ulaşıp çay keyfimizi yaptık. Çok şükür.




Benzer yazılarım

24 Yorum yap

  1. Çok özledim Istanbul'u sabah saati çok daha güzelmiş.Annemi alıp böyle yürüyüşler yapacağım (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabahın ilk saatlerinde her yer kalabalıklaşmadan çok huzurlu :)

      Sil
  2. Denizi görebiliyorken tadını çıkarın derim.. Denize çok yakın bir yerden denize çok uzak bir yere taşındım. Sırf deniz görebilmek için bir saat yol gitmem gerekiyor şu an.. :( Kıymetini bilin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evimin bir penceresinden üç parmak deniz manzsram var. Ona bakıp özlem gideriyorum. Ne zamandır gidemedim deniz kıyısına. Kalabalıklara karışmamak için saat beş gibi kalkmam gerekiyor, üşeniyorum :)

      Sil
    2. Tatile gittim geldim,deniz manzarasının ta dibinde 2 hafta geçirdim ama o üç parmak deniz manzarasına hala o kadar hasretim ki.. Gidemeseniz bile o manzara yetsin size.. :)

      Sil
    3. İlk defa Ankara'ya gittiğimde nefes alamamıştım deniz olmadığını düşününce. O üç parmak manzara nefes oluyor, haklısın :)

      Sil
  3. İyi keyifler, müzik de harika:)

    YanıtlaSil
  4. Acik havada sabah keyfi gibi yok ya çok severim bende

    YanıtlaSil
  5. Saçlar güzel olmuş kısalınca. Afiyet olsun çayda çok güzel görünüyor. Hep böyle gülün inşaallah. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, hepimiz hep gülelim. Teşekkürler :)

      Sil
  6. saçlar güzel olmuş, efil efil :)

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar.
    İmkan ve fırsat bulduğunuz her zaman, tüm olumsuzluklara rağmen, deniz kenarında çay keyfinizi yapmaya devam ediniz. Bu keyfi yapmayı çok isteyip de imkanı olmayanları da aklınızdan çıkarmayın.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah, her sabah erken kalkacak enerjim olsa da hep gidebilsem Recep Bey. Bir sonraki gidişimizde gidemeyenler için yapacağız oğluşumla o çay keyfini, söz.

      Sil
  8. Bu çay seferlerinize bayılıyorum ben maaşallah :)

    YanıtlaSil
  9. İyi ki saçlarını kestirmişsin Handan. Baktıkça daha da çok seviyorum bu halini ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi tık daha kısaltabilirim bir dahakine :D

      Sil