Yola Çıkma Hazırlığı

Temmuz 18, 2020

Eğer bir çanta hazırlamayı becerebilirsem yarın sabah Ege'ye gidiyoruz. 

Üç günlük bir kaçamak yapacağız. Kendimi denize atıp yemek yapmadan geçecek üç gün (yolları da sayarsak dört :) içimi bir hoş yapıyor.

Daha markete adım atmamış, kafelerin yakınına bile yaklaşmamış biri olarak tatile nasıl gidiyorsun derseniz.  Şanslıyım da ondan diyebilirim. Aynur'un ablası ve eşi Alaçatı'da otel işletiyorlar. Ve mutfakta da teyzeler var. Can'a dedim ki eğer bir yere illa gitmek istiyorsan ben sadece oraya güvenip gidebilirim.




Şöyle sabahlara uyanıp, biraz dinlenip,  bol fotoğraf çekeyim.

Güle güle gidip güle güle gelelim :)

Benzer yazılarım

25 Yorum yap

  1. Güle güle gidip güle güle gelin...

    YanıtlaSil
  2. İyi tatiller değişiklik insana iyi gelir.

    YanıtlaSil
  3. İyi yolculuklar,iyi tatiller..

    YanıtlaSil
  4. Güle güle gidin, çok eğlenin, iyi tatiller!
    Handan benim için ayakları denize sokma sözün vardı ya, onu tüm bedene günde 3 vakit şeklinde arttırıyorum :D Harika bir yere benziyor bu arada! Ne kadar doğal ve temiz görünüyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dün akşam bütün yorgunluk ve uykusuzluğuma rağmen attım kendimi denize Ceren :) Bu sabah erken kalkamadım ama yarın sabah güneşle birlikte dalacağım suya :)

      Sil
  5. Oh keyfini çıkarın iyi tatiller 👙🏊🏻

    YanıtlaSil
  6. Benim berbat ötesi tatilin üzerine şu iç açıcı yazı ve resim vallahi iyi geldi. Bol bol eğlenmenize bakın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niye berbat ötesi tatil Zeynep, hemen o tatilin izlerini silmelisin.

      Teşekkürler :)

      Sil
    2. Blogumda yazmıştım sonra hemen sildim zaten haha, çok fazla aksilik çıktı diyelim kısaca:)

      Sil
  7. Valla içimden geçirmiştim nasıl cesaret etti diye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla her daim aşırı titiz olan Nimet Teyze, Hatice Teyze ve Hilkat Teyze'nin sabah üçte mutfağa girip yaptıkları pişileri lüpleyirken hiç korkum yok Sev:)

      Sil
  8. Hak ettin kuzum. Sefan olsun, şifa olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabah kendi hazırlamadığım kahvaltıyı yapıp bulaşık yıkamamak beni benden aldı Tülin :)

      Sil
  9. iyi tatiller. fotoğrafları bekliyoruz.Hülya

    YanıtlaSil
  10. İhtiyacın vardı Handancım, çok iyi yapmışsınız

    YanıtlaSil