Sıcakta Pelteleşiyorum Kılımı Kıpırdatasım Gelmiyor

Temmuz 31, 2020

Evi süpürüp toparlayayım dedim kan ter içinde kaldım, ki benim evim rüzgârlı,  çoğu yerden serin, üstelik tembel hayvan hızında üstten üstten idare ettim güya.


Çıkıp çamaşırları toplayıp yenilerini asmam lâzım. Neyse çayım bitsin de öyle yapayım. Akşam yemeği yedik. Hazır pınar köftelerden almıştım, pilav, taze fasülye ve bamyanın yanına onu pişirdim. Allah'a şükür bir paket pişirdim üç paket pişirsem bitirecek bizimkiler.


Yeni anormalde dışarıdan bir şey  sipariş vermeyince pınar köfteler fast food gibi imdadıma yetişiyor. Hele kocaman bir hamburger köftesi var. Ekmek arasına evde ne bulsam dolduruyorum,  nefis bişey oluyor.

Derken araya iş girmiş gece yarısını geçmiş saat. Daha anlatacağım çok şey varıdı. Neyse sonra anlatırım artık :D

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Ne iştahlı yazmışsın öyle. Kalkıp ekmek arasına bir şeyler koyasım geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O sırada bıkkınlıkla anlamamışım ama haklısın, açken okumak sakıncalıymış :D

      Sil
  2. Erkekler bayılır genelde et yemeye zaten:))
    Hala dışarda yemek yemeye gitmedik ama Yakacık'ta bir pidecimiz var acayip özledim pidelerini.
    Yani acıktırdın gerçekten Handaaan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sevdiğim bir restorana gidip oturmayı özledim Mehtap. Evet, tok karna yazarken anlamadım ama acıktırmışım gerçekten de :D

      Sil
  3. Iyi bayramlar bu bayram benim için iyi gitmiyor ablam komada dualarınızı bekliyoruz hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa, çok geçmiş olsun Hülya, dualarım sizinle, ablacığın tez elden iyileşsin.

      Sil
  4. etsiz yemek olmaz diyenlerdenim bende. İyi bayramlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir müddet sebze yemezsem gözüm döner benim Özlem, sanırım bizimkiler yüzyıl yemeseler aramazlar :)

      Sil