O Yataktan Kalkmak Hiç Kolay Değil Ama Değiyor

Temmuz 07, 2020


Yine sabah beşte zorla kalktım.  Yine uykuya devam etmek çok cazip geldi ama başardık :D Bu sabah yedide deniz kıyısına ulaşmıştık. Bir saat keyif yaptık. Müzik dinledik. Şiir okuduk. Sohbet ettik. Saat dokuz gibi evdeydik. Bi de kilo verseydim iyiydi ama bu yaştan sonra almamaya da eyvallah demek gerekiyor herhalde.

Bu arada maske ile yürümekten yüzüm öyle nemleniyor ki sanırım yaz sonunda cildim otuzlu yaşlarına dönecek :D

Benzer yazılarım

22 Yorum yap

  1. Değmez olur mu hiç. Şu güzelliğe bak. Koskoca İstanbul'da kimseler yok, Kız Kulesi ile buluşmuşsunuz, çaylar miss. Yok böyle güzellik. Eve gelince az biraz siesta yapar, jöle kıvamına gelirsiniz iyice. Maşallah size:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul'un nispeten sakin anlarını bulabilmek ötle zor ki Zeugma. Neyse ki bu yeri keşfettik. İnsanlar arkamızdaki yolda kalıyor. Normalde bir kafe burası, neyse bir kere çay ister misiniz diye sorup gitti çocuk :) Evet dönüşte duş, sonra da bir köşeye kıvrılmaca:)

      Sil
  2. Bir gün ben de katılsam keşke deniz kenarı çay keyfinize :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gel sen de Mimoza, günaşırı gidiyoruz :D

      Sil
  3. Ya siz harikasınız harika, maşallah :)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel yapiyorsun,bravo.Saglik olsun da varsın kilolar dursun😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kilolar hemen çıkmaya başlamıştı da neyse en azından çıkanların bir kısmını geri aldım sanırım Mehtap. Her yerim ağrımaya başlıyor kilo alınca, en çok ondan korkuyorum.

      Sil
  5. maskenin içine nemlendirci krem sürek :P yalnız şu sabah kalkıp da denize inmelerinize nasıl imreniyorum bir bilsen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok, nemlendirici sürünce çok geliyor. Nemlendiriciye para vermeye gerek kalmadı artık :D

      Sil
  6. Sabah erkenden kalkıp kimse yokken yürümeyi bende çok severim. Ama yatakta cazip hani:)

    YanıtlaSil
  7. iyi ki sana ayak uyduran bi evlat var en iyi arkadaş :)

    YanıtlaSil
  8. ohh mis deniz havası erken kalkmaya değmez mi hiç. Ne güzel olmuş bu rutin gün aşırı deniz kenarı fikri maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün beşincisini yapmayı başardık :)

      Sil
  9. Yaa harika görünüyorsun...Beyaz saçlarını da bir önceki postta gördüm...sabah uyanma fikrine bende çok sıcağım ama mesai olunca hayat hiç planladığımız gibi olmuyor maalesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim şansımız, eve dönüp duş alıp uyuklama moduna geçebilmek. Üzerine mesaiye gidince çok zor tabi.

      Teşekkür ederim :)

      Sil
  10. bizim semte gelmişsiniz komşu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaşırı gelip çay keyfi yapıp dönüyoruz, bekleriz efendim :)

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. Bu kadar uğraşa daha çok olmalıydım ama buna da şükür :)

      Sil