Nostaljik Pazartesi

Temmuz 06, 2020

Deniz özlemim iyice depreşince nostaljiye de yansıdı tabi :)

Sizi Biraz Serinletelim :)

Cuma günü bize izin verdim. Tembellik yapıp dinlenecektik.

Sabah geç vakitlere kadar uyumuşuz. Kendimize geldikten sonra volkanik plaja gitmeye karar verdik.


Şöyle simsiyah taşlı bir yer.


Duşu, giyinme kabini var ama yemek içme yeri, şezlongu falan yok. Biz sandalyelerimizi ve şemsiyemizi yanımızda götürdük ama ağaç altı yer bulduğumuzdan şemsiyeyi açmadık. Ekmeğimiz, kahvaltılığımız, meyvemiz de yanımızdaydı. Çok keyifliydi :)


Buradan sonrası Can'ın makinasından :)


Maske şnorkel takıp sonra da elimle hava kabarcıkları yaparak onu seyretmeyi ve yüzümü gıdıklamalarını çok seviyorum. Bu poz onun pozu :D


Suyun altında bambaşka bir dünya var..


Nasıl da güzeller.



Bunlar da benim balinalar :)


Şu pozu ben de vermeye çalıştım ama hahaha, boğuluyorum da yardım istiyorum gibiydi birisi. Diğerinde de saçlarım yüzümü kapatmış korku filmine dönmüş iş :D


Keyfini çıkartın bakalım çocuklarım, yarın yine görmek istediğim yerler var.


Nihohahahayt :D

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Handan, köpüklü şarap havuzunda yüzer gibisin :D
    Dün ben de yüzdüm ama göl, deniz gibi olmuyor.... Handan bir dahaki sefere sahile inince benim için ayacıklarını suya sokar mısın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke ayaklarımı suya sokabileceğim bir sahil olsaydı Ceren. Ama gidersem kesin yaparım :)

      Sil
  2. Ohhh... Serin serin. İyi geldi cidden:)
    En kısa zamanda benzer bir şeyler yapmalı, şöyle kimselerin olmadığı denizlerde, sabah erkenden. Şezlonglu, termoslu, börekli, poğaçalı falan. Ne bu böyle sıcakta ev ev ev....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimsenin olmadığı bir deniz kıyısı arayışına girmeyi düşünüyorum ben de Zeugma. Tek sorun İstanbul civarında nasıl bulurum bilemiyorum :)

      Sil
  3. Ohh ne güzel. Ben yüzme bilmem küçükken boğulma tehlikesi geçirince suya ayak sokmayla kaldı denizle ilişkim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa, çok kötü olmuş. Yan yana olsak öğretirdim ben, suya giremeyen çok kişiye öğrettim yüzmeyi :)

      Sil
  4. Ay serinlemiş gibi oldum.
    Bu arada su altı kamerasının markası nedir? Memnun musunuz? SD Kart çıkabiliyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gopro makinaya su altında kullanma aparatı aldık Beyda, plastik gibi su sızdırmaz bir kap. Gayet memnunuz. Normal sd kartlı makina kendisi.

      Sil
  5. Bakmak bile iyi geldi :)
    Küçük Ev komşularım her gün ve hatta gece deniz fotoları yollayarak beni taciz ediyorlar. Ben Temmuz da burada ne arıyorum ya :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben senin yerinde olsam gitmiştim bile Tülin, herhalde hayatım boyunca ilk defa bi yazlık alsaydık mı acaba sorusu geçti aklımdan :D

      Sil