Evin Annesi Onları Hiçbir Yere Sürüklemediği İçin Erkeklerim Pek Mutlu Bi Tatil Geçirdiler

Temmuz 23, 2020

Bol bol yattık, yedik, yüzdük. O kadar.



Ben otel kalabalık olur mu acaba, öyle olursa odamdan çıkmam diyordum ama otel tamamen dolu olmasına rağmen pek kimseyi görmedik, herkes sokaklara akmış bile.


Mutfaktaki teyzeler hep tanıdığım kişiler olunca gönül rahatlığıyla yedim her şeyi. Tabi pişilere o kadar dadanmasaydım iyiydi ama bir pişi bu kadar mı güzel olur kardeşim.


Ev yapımı ekmekler, kekler,  kurabiye ve böreklerden bahsetmiyorum bile. Peki ya mantı?  Hahaha, işte böyle geçti tatil.


Bu sabah saat yedide son defa denize dalıp, kahvaltıda yiyemediklerimi de çantama atıp yola koyulduk.

Çok şükür bu sene de denizle özlem giderdim. Öyle iyi geldi, öyle iyi geldi ki. Darısı tatil hayali kuran herkesin başına.


Benzer yazılarım

20 Yorum yap

  1. Oh safan olsun. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde çantaları boşaltmaya çalışıyorum şu an, tatil ne çabuk geride kaldı :D

      Sil
  2. Ama tatil dediğin zaten yemek içmekle geçiyor:) Pandemi zamanlarında az yedik sanki ama olsun.
    Sefan olsun;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sporumu da yaptım ama her gün Mehtap,psikolojikman rahatlattı :D

      Sil
  3. İyi gelmesine çok sevindim Handan... Şimdi sen bu dopingle hızına yetişilmez :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çamaşırlar, çantalar, bulaşıklar bana bakarken bütün enerjim getti getti Şebo :D

      Sil
  4. Tadını çıkarmışsın hayatın, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükür Özlem. Benden de sevgiler :)

      Sil
  5. ohhh maşallah
    sefan olsun
    ne de güzel olmuş
    tatil her zaman güzeldir
    hele o pişiler :))

    YanıtlaSil
  6. Bayıldım denizle kucaklaşma hallerine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabahın yedisinde, buz gibiydi deniz, yola çıkmadan bir atlayayım dedim. Umarım yaz bitmeden bir kere daha kavuşabilirim.

      Sil
  7. ben hala cesaret edemeyenlerdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bildik yer olmasa ben de gitmezdim. Hâlâ kapalı yerlere girmedim. Beş aydır girdiğim tek yer fırın. O da içerisi boşsa. On günde bir falan.

      Sil
  8. Gönül rahatlığıyla yapacağımız tatillerimiz olsun! İsteyen herkesin.

    YanıtlaSil
  9. Bence tam da böyle olmalı bir tatil :-) Bu sene biz bir yere gidemedik ama inşallah seneye virüs derdi biterse acısını çıkarmak istiyorum.

    YanıtlaSil