Bugün de Geçti

Temmuz 09, 2020

Dün gece Metehan'la film izleyelim derken saati iki buçuk nasıl yaptık bilmiyorum.  Ona Tatil filmini izlettim. Jude Law olamacağına göre piyano çalmayı öğrenmenin romantik ilişkilerde işine yarayacağına karar verdi :)


Sabah beşte yataktan sürüklenircesine kalktım. Altıya doğru da onu kaldırdım. Kahvaltımızı yapıp yollara düştük.

Sanırım forma girip biraz hızlanmış olmalıyız ki benim kasık ağrım nüksetmeye başladı. Yarı normal yarı topallar vaziyette yokuş çık, yokuş in yolumuzu tamamladık.


Yolun ucu bu nokta olunca yürüyüşümüz pek keyifli geliyor tabi.

Çayımız, manzaramız, müziğimiz.


Saat dokuzda eve dönmüş,  duş almış, koltuğa kıvrışmıştım bile :)

Öğlene kadar uyumuşum.

Kalkıp Can'a kahvaltı hazırladım. Yemek hazırlıklarına giriştim.

Bulaşıkları topladım, makinaya attım.

Can'ı yolcu ettim.

Bookstagram'a kitap fotoğrafı çekip videomu hazırladım .

Bir iki yapboz parçası yerleştirdim.

Şimdi evi süpürüyorım. Az bi mola verdim.

Sonrasında makina boşalacak. Ütü var. Yerleri de silmeli. Akşam yemeği.

Bilmiyorum halim olursa az bi pilates yapar mıyım. Tartım da bozuldu, umarım aldığım kiloları geri vermişimdir.

Şu bacağım bi düzelseydi ne güzel tempolu yürürdüm, ağır aksak gitmek hiç keyifli değil .

Neyse kalkıp evin kalanını süpüreyim. Aslında sıkı bir temizlik lâzım ama ayak altında üç tiple gereksiz bir yorgunluk ve geeilim oluyor.  İdareten geçiştiriyorum. Zaten mutfaktan çıkamıyorum.

İşte böyle.  Saat beş buçuğa geliyor. Çöpü de kapıya çıkarayım.

Aaa sipariş verdiğim ayakkabım gelmişti, onu da deneyeyim sonra.

Spor ayakkabımın bir tanesi ayağımı ağrıttığı için vermiştim birilerine. Diğerini de evde spor yaparken (ya da salonda) giyiyorum. Yeni bir taneye ihtiyacım vardı. Bendeki modelin aynısından sipariş vermeyi akıl ettim sonunda. Umarım cuk diye oturur da ben de kışlık ayakkabıyla yürümekten kurtulurum.

Bir de maske sipariş verdim.  Sabahın erken saatlerinde kimse yokken belki yıkanabilir maske takarız dedim. Daha az terletiyor olabilir. Ama kalabalıkta diğeri takarım. Gerçi bu kadar rahat dolaşanlara rağmen rakamlarda bi gıdım doğru dürüst yükselme yok olduğuna göre pandemi felan yok herhal :<

E hadi kalk da süpürmene baksana Handan. Mola işten uzun sürüyor.

Çüüüz.

Benzer yazılarım

25 Yorum yap

  1. Metehan'a bir tüyo. Bir arkadaşım sadece 6 ay boyunca piyano dersi alarak tek bir parça öğrendi ve muhteşem çalıyor. Sosyal buluşmalarda kızlara hava atması gerektiği durumlarda muhteşem fikir değil mi? Kimse ikinci parçayı istemiyor nasılsa :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peki olayın arka planını hiç düşünmeden inanlar 😄 fena düzene geliyoruz.

      Sil
    2. Hahahah, ama bu pek acımasız olur Ceren :D Ay bana olsa kafasını piyano kapağının altına koyar sıkıştırırım adamın :D

      Sil
    3. Bir Başka Gezgin, anlayamadım tam olarak?

      Sil
    4. Diyorum ki fikir cidden güzel 😄 hiç aklıöa gelmez bir parça bildiği😄 hoşumuza giderdi, kanardık😄

      Sil
    5. Şimdi sırada o tek şarkının hangisi olacağına karar vermek var :D Bak gerçekten zor iş bu da, emek var 🤣

      Sil
  2. Bende deniz kenarına gitmek istiyorum:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deniz kenarına gitmek isteyenlerden biri de beniiim :(((

      Sil
    2. Ben de sakin bir kumsalda akşama kadar kimseyi görmeden kalsam, denize dalıp çıksam, bir ağaç gölgesine uzanıp seyretsem istiyorum.

      Sil
  3. Metos'a söyle Jude Law da kimmiş yahu, tamam piyano çalmayı öğrenmesinde fayda var ;) Tango da yapıştırdı mı tamamdır bu iş :)))

    Bu hafta yürümeyi sredim ben, suçluluk hissediyorum ama dişime vidalarımn takıldı bu hafta... Herşeyim alt üst oldu. Ama hafta sonu başlarım yeniden inşallah ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi, tangosu yeter onun :)

      Geçti geçti. Ben de ateşleniyor gibiyim. Taa mart ayındaki keyifsiz halime döndüm :/

      Sil
  4. yürüyüşü geçen ay bir rutine oturtmuştum bu ay yine savsakladım :)
    siizden ilham alayım biraz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizden ilham al Bahar :)

      İki Bahar arasında dilek tutayım ben de :)

      Sil
  5. Kolay gelsin Handan, valla azminize hayranım, ödül büyük olunca çekilen çile göze görünmüyor demek ki:) Ağrıların için de geçmiş olsun, inşallah devam etmez.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sabah yavaş yürüdük, ağrı saplanmadan gidip döndük.

      Evet, deniz aşkı insana neler yaptırıyor Bahar :)

      Sil
  6. tembel işi olacak ama içimden o kadar temizlik,ütü, süpürme zaten kalori yaktırmıştır diyeceğim :)
    valla Metehan'ın yaz gününe ve sabahın körüne rağmen pes etmemesine de kocaman bir maşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman bende ev işi hiç kalori yakmıyor DQ, zira en lay lom modda yapıyorum :D

      Metehan pes etmez tabi, dağa gitme hayalleri var, forma girmeye çalışıyor :)

      Sil
  7. Bende deniz kenarında olmak istiyorum yaaa 😞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu konuda bir klup açabiliriz sanırım :)

      Sil
  8. Aaaaa ne tesadüf ben de dün gece izledim ve izledikçe daha önce tv de izlediğimi hatırladım. Benim de yürümem, zayıflamam ve sağlığıma kavuşmam gerek ama çikolata ve tatlı yiyecekler keşke çok lezzetsiz bir şey olsaydı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben eğer açsam tatlının yüzüne bakmıyorum. Dolayısıyla rejim yapmayı başarıyorsam gözüm hiç tatlılara takılmıyor :)

      Sil
  9. Arya da büyüse ve böyle Metehan gibi yol arkadaşı olsa bana... Havalar çok sıcakladı, yürüyüş için 5'te çıkmam lazım evden ki 7-8 gibi eve dönebileyim. Aksi halde güneş kafatasımı delip beynimi kızartıyor gibi hissediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim dönüş yolunda gölge vuran kaldırım var da öyle idare ediyoruz. Yoksa saat dokuza doğru dediğin gibi çok sıcak oluyor.

      Sil
  10. Dışarıda yürüyüşlere başladım tekrar ben de arkadaşım.
    Yolum ne denize, ne de Kız Kulesine çıkmıyor ama evde pas tuttu eklemlerim.
    He, bu durumda senin payın da yok değil dorusu ;)

    YanıtlaSil