18 Olmuş :)

Temmuz 12, 2020

Bugün günlerden Bilgehan.


18 yıl önce bu zamanlarda doktorumuz bir hafta öncesinden almaya karar vermişti. Çocuğum gelişimini tamamlayamayacak sizin yüzünüzden dediğimde,  "İyi, iki ay daha bekleyelim de yürüyerek çıksın karnından"  diye gülmüştü bana 🤣


Arkadaşları Can'a bu çocuğu sakın kaybetmeyin, kimse bulduğunda size getirmez diyorlardı. Tipi zengin çocuğuna benziyormuş 😂


Çok koşturduk o zengin çocuğunun peşinde,  çoook 😁 Sürekli fıstık yeşili veya turuncu şeyler giydiriyordum ki bulayım karıştığı kalabalıkların arasında.


Zira biz bir şey almayınca dönüp başka bir ailenin peşine takılabiliyordu rahatça 😀



Bilgehan hikâyeleri anlatmakla bitmez.


Kitabın çalışmadığım yerinden gelen, beni ters köşeye yatıran, hayatıma bir ralli heyecanı, dağa tırmanma çelıncı katan tatlı oğluşum. Tırmanıyoruz biz o dağa. Yerimizde saymıyoruz. Biliyorsun.


Seni seviyorum. Bunu sakın unutma zira gelecek seneye kadar benden hiç hoşlanmayacaksın, söylemedi deme :D :D

İyi ki doğurmuşum seni. 

Nice güzel yılların olsun oğluşum.

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Büyüdükçe yaramazlığı azaldı de mi...
    Nolur... azaldı de...
    🥺
    😂😂😂
    Iyiki varlar değil mi...
    Nice senelere sağlıcakla Inşaallah.
    Hepiniz birlikte.
    :)

    YanıtlaSil
  2. mutlu seneleri olsun, bana güzel bi dik kafalılığı varmış gibi geliyor :)

    YanıtlaSil
  3. valla ya çok duygulandım yaa :)

    YanıtlaSil
  4. Ralli heyecanı, dağa tırmanma çelıncı mı? 😂😂😂
    Ne güzel işte, misss. Heyecan dolu bir hayat.

    Dinginlik ve sakinlik istediğinde de Metehan var:)
    İyi ki doğurmuşsun Handan. Mutlu yıllar Bilgehan...

    YanıtlaSil
  5. nice güzel yaşları olsun, sağlık eksik olmasın, Allah her zaman
    iyi insanlarla karşılaştırsın ..

    YanıtlaSil
  6. Nice mutlu sağlıklı eğlenceli yıllarınız olsun ailecek. İyi ki doğmuş Bilgiç :)
    Aynı gen havuzundan bu kkadar farklı çıkabilmeleri çok acaip değil mi :D

    YanıtlaSil
  7. Merhaba :)
    Hep birlikte nice umutlu ve huzurlu seneleriniz olsun. Birinin çocukluğundan itibaren senelerine tanık olmak hoş :) Özellikle doktora ve rahat fark etmek için fıstık yeşili veya turuncu giydirme fikrine bayıldım.

    YanıtlaSil
  8. nice yıllara sağlıkla erişmek nasip etsin Rabbim. Denizdeki resme bayıldım yerim onu ben. Hülya

    YanıtlaSil
  9. Daha çok hayal ettiği ve hayallerini yakalayabildiği bir yaş olsun Handan. Öpüyorum uzaktan uzaktan yakışıklıyı ♥

    YanıtlaSil
  10. :)) zengin bebesi ha!
    Uyar bu güzel çocuğa.

    YanıtlaSil
  11. Hepinize teşekkürler :)

    YanıtlaSil