Yaz Okuma Şenliği 2020

Haziran 01, 2020


Sevgili Nilgün, Yaz Okuma Şenliği kategorilerii duyurdu. Bakalım neler varmış.

Kategoriler;
1.Kategori (10 puan): İsminde “YAZ” mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen veya olayların “YAZ” mevsiminde geçtiği bir kitap.

Gümüş Yaz / Buket Uzuner / Everest Yayınları / 412 sf

2.Kategori (10 puan): Kapağında/adında/konusunda “Erkek/Adam/Baba” olan bir kitap.



3.Kategori (10 puan): İbni Sina’yı anlatan yada İbni Sina’nın yazdığı bir kitap.

4.Kategori (10 puan): Can Çocuk Yayınlarından bir kitap.

5.Kategori (10 puan): Türk Klasiklerinden bir kitap.

Bir Filiz Vardı / Orhan Kemal / Varlık Yayınları / 291 sf

6.Kategori (10 puan): Hasan Ali Yücel Klasiklerinden bir kitap.

Denemeler / Montaigne / İş Bankası Yayınları / 272 sf

7.Kategori (10 puan): Ulu Önder Mustafa Kemal ATATÜRK ile ilgili bir kitap.

8.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): Bir Üçleme, yada daha uzun bir serinin üç kitabı.

9.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): Thomas Man, Franz Kafka, Alexandre Dumas’dan birer kitap.

Üç Silahşörler /Alexandra Dumas / Oğlak Yayıncılık / 817 sf


10.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): Bir Fransız, bir Rus ve bir Polonyalı yazar tarafından yazılmış birer kitap.

Yaşam Sanatı / Zygmunt Bauman / Versus / 196 sf
Korku / Pierre Mannoni / İletişim Yayınları / 124 sf
Usta ve Margarita / Mihail Bulgakov / İş Bankası Yayınları / 505 sf


11.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): Adının baş harfleri Y, A, Z ile başlayan 3 kitap.

Yalnızca Yavaşladığında Görebileceğin Şeyler / Haemin Sunim / Pegasus / 265 sf
Ateş Canına Yapışsın / Sezgin Kaymaz / İletişim Yayınları / 238 sf
Zahir / Paulo Coelho / Can Yayınları / 316 sf

12.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): Kendinizin belirleyeceği bir temaya uygun üç kitap.

Adı veya soyadı " O" harfi ile başlayan yazarlar.

Sıfır / Onur Caymaz / Kırmızı Kedi / 596 sf
Bir Ömür Nasıl Yaşanır / İlber Ortaylı / Kronik / 274 sf
Yeşil Mürekkep / Osman Balcıgil / Destek Yayınları / 408 sf

Polonyalı yazar Alman'a çevrilmiş ama ben bulmuştum, üstelik de merak ediyorum, şimdilik böyle bıraktım.

Üçleme kitabı şimdilik yazmadım, iki tane seri var elimde hangisine başlarım bilemiyorum.

Kitaplarım kalın bakalım bitirebilecek miyim :)

Herkese iyi okumalar.

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. kolay gelsin keyifli okumaların olsun su gibi aksın kitapların:)

    YanıtlaSil
  2. 12.kategori çok yaratıcı olmuş :-)

    Bir Filiz Vardı'yı geçen şenliğe yazmıştım ama okuyamadım.

    Yeşil Mürekkep'e çok iyi diyorlar. Yorumunu bekliyorum.

    Keyifli okumalar. Güzel bir şenlik olsun hepimiz için :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, bir türlü okuyamamıştım o kitapları, uygun bir kategori yarattım ben de :)

      Sil
  3. Ay cok sevindim bu şenligi görünce. Bahar okuma şenliğini görüp kaçırdığım için üzülmüştüm. Simdi yoğun bir sürecteyim ama yaz bitince okuyabildiğim kadar okuyacağım;)

    YanıtlaSil
  4. Geçen şenliklerdeki başarıların göz önüne alındığı zaman 13 kitabı zamanından çok önce bitirirsin bence :) Hepimize yeni şenlik hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazmadığım üçleme ile 16 kitap oluyor Belle. Üçlemelerin en kalın olan 999 sayfa. O yüzden emin olamadım :) Bakalım, göreceğiz.

      Sil