Şu Sabah Erken Kalkıp Yürüyüşe Gitme İşini Yapsam Çok İyi Olacak Sanırım

Haziran 10, 2020

Evde yapılacak milyon iş var, balkonda oturuyorum, hiçbirisini göresim yok.

Dün doktora gittim ey ahali. Eve en yakın özel hastaneye.  Bankodaki şabalak kızlar ekstradan yarım saat daha içeride kalmama yol açtılar ama neyse boştu oralar.

Sırt ağrım hiç geçmeyince olaya bir el koyayım dedim. Dahiliyeye göründüm.

Doktor amca seni evde germişler, daraltmışlar ondan olmuştur dedi :D Hatta antidepresan yazmayı önerdi.

Gerilmek mi,  ne gerilmesi? Oysa bütün hayalim korona çıkıp hastanede on gün karantinaya alınmaktı :D

Tabi evden burnumu çıkartmayınca kapamamışım hastalığı.

Mide ilacı ve burun damlası ile döndüm gerisin geriye.

Yalnız omurgamda kireçlenme falan da çıkmış galiba. Zaten benim iskelet sistemim daha doğduğumda araz vermiş, aynı performansla elli yıldır çalışmakta :D Hoş o alarm verip durmasa ben şimdiye 100 kilo olmuş olurdum ihtimal.

Neyse işte benden en son haberler bu kadar.

Şimdi gidip şu evi süpüreyim. Sonra gezip tozma kısmı da olmayınca iyi bomboş kalmış olan hayatımla ne yapacağımı düşüneyim mutfaktan çıkmak nasip olursa.

Şu antidepresanı yazdırsa mıydım acaba :D

Benzer yazılarım

28 Yorum yap

  1. Geçmiş olsun Handan. Yürüme işini ben de ciddiye alacağım. Bahçeli bağlı, az insanlı bir güzergâhta haftada en az 3 kez yürüme kararı aldım. Belki sayıyı artırım. Ayaklarımda, diz kapaklarımda falan sıkıntılar başladı. yürüyünce geçtiğini farkettim. Yürüyüş stresi de yok ediyordu. Şart oldu artık.

    Antidepresan yerine doğal çareler öneririm. Kefir bu konuda çok iyidir. Yürüyüş de yaparsan hayat güzel gelmeye başlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yürüyüş yapmak çok iyi gelecek bence de Zeugma. Bir de etraf kalabalık olmayaydı, sailde yürüyüş hayalim var en çok.

      Sil
  2. Sabah kapıyı çekip çıktım öğlen döndüm, çıkan kişiyle dönen kişi farklı kişilerdi diyeyim sen anla :) Koca bir Muse albümünü içtim ama, anca yetti. Şebeke suyuna falan katsalar anti depresan, hepimize anca yeter... benim için bir çay demleyip o güzel balkonunda oturur musun? <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çayı demlemiştim, birazdan oturuyorum swnin için Ceren. Muse ile yürümeyi ben de ço seviyorum :)

      Sil
  3. Geçmiş olsun Handan dikkat et kendine.

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun. Sırt ağrım olunca bir iki defa masaj yaptırdım. İyi gelmişti. Aman şakası bile hoş değil. Handan hasta olursan daha kötü. Tabii espri yapıyorsun diye düşünüyorum. Ama kendine zaman ayırmak gerekir.Ev dekiletden yardım alabilirsin. Daha önce denemiştim. Ben şimdi köydeki evdeyim tek başıma geldim. Sildim süpürdüm.yoruldum.Dışarıda yağmur gök gürültüsünün sesine kuşlar cevap veriyor.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üç ayda bi arpa boyu ilerleyemedim ev işlerini paslama konusunda. Can'a kalsa ayda bir süpürsek yeter. Çocukların hep çok işi var. Toplamda iki kere süpürdüler, üç kere de bulaşık makinası boşalttılar sanırım.

      Ahh, ben de alıp başımı sakin bir yerlere gidebilsem Zehra. Tadını çıkart :)

      Sil
  5. Çok geçmiş olsun. Aslında şöyle profesyonel bir masaj nasıl güzel gelirdi :) Masaj, sauna, spa... Ah şu Corona olmasaydı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım koronada özlemeyeceğim tek şey onlar Manxcat, ne masaj yaptırabiliyorum (huyluyum, hiç sevmem:) ne saunayla falan işim olur(anında baygınlık gelir) :) Ama yüzmeyi çok özledimmmm.

      Sil
  6. Bence senin tatilin gelmiş Handancım biraz daha sık dişini çık balkona çayını alıp geçecek inşaallah. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatil fotoğraflarıma bakayım ben biraz Hülya :D Ah ah, şimdi yıllık izne gidiyor olacaktık biz, o da yandı.

      Sil
  7. Geçmiş olsun. Aman sağlıklı olunda evde sıkı yönetim ilan edersiniz isterseniz strese girmemek için. Yürüyüş çok faydalı ben de yıllardır kendime desem de hep üşeniyorum. Ya sıcak ya soğuk diye vazgeçiyorum hep. Ama yürümek inanılmaz faydalıymış. Böyle bir kitap bile var. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu pandemi işleri olmasaydı ben her sabah yürüyordum bir saat Bonheur, şimdi hamladım iyice.

      Sil
  8. Geçmiş olsun... Şöyle bir hafta kadar falan yürüyüşe çıkınca insan alışıyor sanki. Sonra gitmeyince kötü hissediyor. Ben de geçenlerde blogumda bir program yapmıştım o gün bu gündür sabahın 8inde yürüyüşe çıkıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika yapıyorsun Zeynep, benim de yapmam lâzım.

      Sil
  9. Çok geçmiş olsun canım. Benimde kontrollerime gitmem lazım ama şu sıra ne yazık ki hiç gözüm yemiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hastaneye gitmek insana hastalıktan ürkütücü geliyor ama kontrolleri de boşlama Beyda.

      Sil
  10. çok geçmiş olsun. Sırt ağrısı benim de bu aralar gündemimde oldukça da tatsız. İhmal etmemek vucuda iyi bakmak lazım yoksa o fena halde intikam alıyor. Allah beterinden saklasın. Yürüyüşler gelsin o zaman bol bol mis kokulu fotograflarla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bir ara gelecek yürüyüş fotoğrafları DQ. (Ay kafam karışıyor isim değişip durunca, ben fiksledim böyle :)

      Sil
  11. Hadi geçmiş olsun,doktora görününce en azından içi rahatlıyor insanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Mehtap, umarım dışım da rahatlar :D

      Sil
  12. Çok geçmiş olsun, ben de boyun ve omuz ağrısından muzdaribim ama bakalım ne zaman gideceğim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ciğerimde mi diye korktuğum için gittim Mimoza, neyse temizmiş.

      Sil
  13. geçmiş olsun, umarım şimdi daha iyisindir? ♥

    YanıtlaSil