Sağdan Say

Haziran 03, 2020

Ben bir aralar blogda sayım yapıyormuşum. Çoook zaman olmuş yapmayalı.

Bakiim kimler sıkı takipçimmiş.

Gelen kişi yorumlarda sağdan saysın :D


Not: Katılan herkese öpücükler. 28 kişi okuyormuş, elli olur mu acaba dediydim ama uçmuşum tabe :D :D

Benzer yazılarım

34 Yorum yap

  1. Yanıtlar
    1. Bu arada sana burdayım diyenlerden izlemediklerim varsa hemen takibe alayım : )

      Sil
  2. Yazmıyorum ama okuyorum mesajı.:D

    Öpüyorum. :)

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Blogunuzda izleyici bölmesi göremedim. Ondan dolayı takibe alamadım.

      Sil
  4. Sekizinciyim galiba, ben de her zaman burdayım
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  5. Hocam arabanın tekeri patladı da ondan şey oldu da...
    😜😁

    YanıtlaSil
  6. Ben de buradayıımm! :)

    YanıtlaSil
  7. Bende bende hülya

    YanıtlaSil
  8. Aaa geç gördüm ama olsun 😊 bende varım bende güzel kadın 😘 sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Ben de yine geç kalarak tabii, buradayım elbette :)

    YanıtlaSil
  10. parmağımı kaldırdım ben de :)

    YanıtlaSil
  11. Burdayıımm :):) izindeyim:):)

    YanıtlaSil
  12. hem senin izindeyim..hemde kendim izne çıktım :):)

    YanıtlaSil
  13. İlk defa geliyorum. Selamlar...

    YanıtlaSil
  14. Geç kalabilirim ama burdayım tabi ki :))

    YanıtlaSil
  15. Burdayım ama kaçınçıyım bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
  16. ben hiç kaçırmam da bunu yeni gördüm:)

    YanıtlaSil
  17. Bazen biriktirip topluca okudugumdan gec kalsam da tabi ki burdayim :)

    YanıtlaSil