Kurulamayan Hayal :D

Haziran 08, 2020


Balkona çamaşır toplamaya çıktığımda esen serin rüzgâr tatile gitmişim hissiyatı uyandırdı bende.

Hani sabah erkenden kalkıp sahile inersin, gün boyunca yakıp yandıran hava o sıra henüz kendine gelmemiştir, kumlar serindir, üzerindeki şala sarınır oturursun. Dalgaların sesini dinlersin.

Gerçi benim şu anda fonda darbeli matkap sesi geliyor ama neyse artık :/


Bu da ben yazımı yazarken gelip aspiratör borusuna konan minik serçe. 

Şimdi almış olduğum kiloların üzerine hıyarlı suyumu içerkene fondaki sesi duymazdan gelip serçelere odaklanayım. Ufuktaki denize dalayım biraz.

Bu yazıya bu niyetle başlamamıştım ama darbeli matkap böyle yaptı. 

Günaydın.

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Matkap sesi şu an burada da mevcut :/

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Aman da kimler gelmiş :) O kadar kötü :D

      Sil
  3. ah çok güldüm çok alemsin Handancım bilesin ki durumlar aynı çok aynı:)) napalım Allah beterinden korusun ...

    YanıtlaSil
  4. yaaaa tatil tatil tatil... Matkap benim hayallerimi yıkamaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sabah sessiz gibi gidip yine gömüleyim şu hayale :)

      Sil
  5. Hayır yani, slikon kulak tıpası da ses geçiriyor. Denemişliğim var.
    Seneye hayali değil, kendisi olsun Handan;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kulaklığı takıp dalga sesi açsaymışım keşke Zeugma, bak o işe yarardı.

      Olsun gerçekten de. Dün akşam fark ettim ki bu hafta iznimiz varmış, sabah bilimçaltım ondan etkilendi herhalde :)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Şu anda da arkamdaki apartmanın bahçesine bişeyler döşeniyor, boşlukta eko yapıyor, sanırsın benim evdeler.

      Sil