Kitaplar, Çiçekler, Kalpler :)

Haziran 19, 2020

Kendime meşgale buldum, kitaplarımla video, fotoğraf,  kısa seslendirme derken vakit geçiriyorum.


Bir yandan da yapboza başladım yine.


Çiçek fotoğraflarım, balkonumdan ve anneme giden yoldan :)





Bir yağmur bir güneş, geçiyor günler.

Bir de kilo almayaydım iyiydi. Sabah erken kalkıp yürüsem diyorum,  hâlâ beceremedim. Biraz da kasığımdaki ağrı devam ettiğinden hızlı yürüyemiyorum zaten. Fıtık mı var ne varsa artık. İnatla doktora gitmedim. Eh, şimdi de gideceğim yok onun için.


Neyse biz keyifli bir konuya bakalım. Bizimkilerin 15. evlilik yıldönümleri gelmiş :) Minik bir sürpriz hazırladık onlara. Ne çabuk geçmiş yıllar. Gelin arabasını süslerken A ve K olmasın diye bakarken, Metehan'ın dayımın ismi Q ile başlıyor demesi aklıma gelip Aynur'u da I a çevirerek IQ yazdığım dün gibi sanki :)

İşte böyle.




Yine güneş çıkıyor. Sabahtan beri kaçıncı defa değişti hava.

Akşam olmuş neredeyse.

Can uçuşa gidiyor. Üstelik de bu gece yatıda kalacak. Normalleşiyor muyuz ne.

Benzer yazılarım

20 Yorum yap

  1. Buralarda da hava aynı Handan bir yağıyor bir duruyor...

    YanıtlaSil
  2. insan evde olunca kendine yeni uğraşlar buluyor bu videolar da harika olmuş:)
    görseldeki çiçekler ne de güzeller.. yürüyüş ben de daha çok yapsam diyorum sonra hep bişey çıkıyor vazgeçiyorum ..
    birden hepimiz normalleştik galiba Handancım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben normalleşemedim ama Can'ın uçuşları başladığına göre bir normalleşme var :)

      Yeni instagram hesabım, videolarıyla, fotoğraflarıyla beni bayağı oyalıyor, keyif alıyorum.

      Koona günlerinde bir çok çiçek fotoğrafı topladım. Çiçekler çok güzeller :)

      Sil
  3. Birde ben becersem şu kitap okuma işini...

    YanıtlaSil
  4. Bende biraz kilo aldım. Işten dönerken yürüyorum hareket olsun diye. Hemde çok normalleştik gibi. Hülya

    YanıtlaSil
  5. Bu meşgale iyi oldu bence:) Ben de Efeyle çocuk kitaplarına mı yapsam acaba, eğlenceli olabilir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel olabilir Burcu, bence yapın :)

      Sil
  6. Evet videoları izliyoruz ,gayet keyifli.
    Kasığa vuran ağrı kalça kaynaklı da olabiliyor.Ben öyle bir tecrübe yaşamıştım.Aklında olsun.Geçmiş olsun.
    15. yıl kutlu olsun kardeşin sanırım.Tebrik ediyorum.
    Yürüyüş bende bir ara ne güzel disipline oturtmuştum,bir yağmur başladı, üşenmeye geçtim hemen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ortopedistime gideceğim ama ne zaman bilmiyorum Mehtap. İki senedir erteleyip durmaktayım.

      Yine başlarsın yürümeye, şu havalar bir dengelesin de kendini.

      Sil
  7. koruk fotisine tıkladım keanu reeves üzüm hasat ediyordu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek tatlı bir filmdir, tavsiye ederim. Bulutların Üstünde 'ydi galiba ismi.

      Sil
  8. Handan sesini ilk defa duydum ve telaffuz tarzın, tonun ve tonlaman ananemin yazlıktan çok sevdiğim bir komşusu ile neredeyse tıpatıp aynı.. Nasıl duygulandım. Evinde badem ağaçları olurdu ve her gidişimde ağaçlardan taze bademler toplar, denizden topladığı koca beyaz taşlarla kırar bana ikram ederdi. Ne kadar basit bir şey bak 3-5 bademden bahsediyoruz ama üstünden 35 sene geçmiş hala onu düşününce içimi mutluluk kaplıyor.. Böyle bir insan olmalı şu hayatta ya...
    Evet normalleşiyoruz, Lufthansa pilotu olan bir arkadaşımız da geçen hafta başladı :) Haydi hayırlı olsun!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçücü bir ses bile nasıl zamanda yolculuk yaptırıyor, değil mi Ceren.

      Biz kocaman şeyler ararken minicik bir hareket ile gönülde yer alabiliyoruz, hiç belli olmuyor başka biri insana nasıl dokunacağın.

      Bu arada o benim kitap okuma sesim, normalde pek cırlak ve rahatsız edici konuşmam var. Cümle sonlarını yutup kötü bir tonlama yapıyorum. Diksiyon dersine gitsem mi diye düşünüyordum.

      Can iki uçuş yaptı bu ay. Bir uçuş daha çıkmış. Haydi hayırlısı bakalım.

      Sil
  9. Singing In The Rain ne güzel şarkı ve filmdi. Çok severek izlemiştim.

    YanıtlaSil