İyi ki Bu Mahallede Oturuyormuşum :)

Haziran 13, 2020



Sanırım fotoğraf çeke çeke dolaşan maskeli kadın imajım mahallede iyice pekişmiştir :)



Her defasında artık çekmem fotoğraf diyorum ama sonra güneş,  yapraklar ve çiçekler yine beni kandırıyorlar.



Hele bu yasemin, beni benden aldı bugün. Minik bir video bile çektim. İnstagrama gidip bakın bence öyle güzel oldu ki. (Tıkla)



Hâlâ girmediğim merdivenler varmış, bu da oradan,  begovilli kafe.



Yasemin kokusu arasında farklı bir rayiha,  ıhlamur ağacının yanındaymışım.



Ah içeri girip şu otların arasında dolaşmayı nasıl istedim. Eski Koşuyolu Kalp Hastanesi'nin yeri.  Kırgın Çiçekler dizisi çekilmiş burada. Bir ara minibüsten inip yerini soran çok oluyordu :)



İşte bugünün renkleri de böyle. Çayımı Ceren için içtim balkonda. İsteyen herkese de var tabi, buyrun :)

Bu fotoğraflar şarkısız olmamalı,  değil mi?  Tıklayıp alın o zaman :)

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Koşuyolu kalp hastanesinin olduğu yeri biraz biliyorum Rahmetli teyzem ümraniyede oturuyordu. Rahmetli babamda siyami ersekte kalp ameliyatı olmuştu 2000 yılında, hastaneye giderken minibüs yolu çok güzel idi. evler bahçeler muhteşemdi. Seninde objektifine güzel yansımış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Ümraniye Kadıköy minübüsleri buradan geçiyr, aynı miibüse binmiş bile olabiliriz Özlem :)

      Benim babam da Koşuyolu Kalp'te yatmıştı. Nur içinde yatsın babalarımız. Ve teyzeciğin.

      Sil
  2. Çok güzel fotoğraflar çekmişsiniz. Bu kadar güzel çiçekleri de görünce çekmemek olmaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi, ben de aynı fikirdeyim :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Daha yazıyı bitirmeden biliyordum bu fotoğraflar şarkısız olmaz :) Fare Thee Well ile yine tam 12'den vurdun beni Handan Abla <3

    YanıtlaSil
  4. balkonda içilen çaylar ve edilen sohbetler... çok tatlı yazıydı :)

    YanıtlaSil
  5. Canıııım Handan! Afiyetler olsun, hele ki benim için koyduğun Muse'a kalbim çarptı ki ne çarptı. Kesinlikle dünyanın en güzel mahallelerinden birinde oturuyorsun :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sakladığım şarkını da bulmuşsun :)

      Mahallem çocukluğumdan bu yana çok değişti ama hâlâ İstanbul'un en güzel yerlerinden bence de :)

      Sil
  6. Ahh ahh eskiden Kartal'ımız da böyle bahçeli ,yeşil sokaklıydı. Şanslısınız umarım uzun yıllar öyle kalır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neredeyse elli yıldır buradayız Mehtap (Ben arada bi gittim on üç yıl sonra döndüm gerçi), eski halinden eser yok tabi ama hâlâ idare ediyor neyse ki.

      Sil