Gözleme

Haziran 11, 2020


Günayın cancağızlarım, bu sabah yine puflayarak kalkmıştım ki vazgeçtim puflamaktan .

Yetti bu kadar puflamak. Sıkıldım kendimden.

O zaman perdeee :)

Yok hâlâ yürüyüşe çıkmadım. Bu sabah yedi gibi bir gözümü açmıştım aslında ama yine kalkamadım. Ve fakat elbet bi sabah kalkacağımdır. Sakin sokakları (mümkünse bizim mahallenin olmayan :) dolanıp kendime geleceğimdir . Dur bakalım.


Benzer yazılarım

26 Yorum yap

  1. Yufkayı kendiniz mi açtınız. Elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz unla samimiyetim pizza yapmaktan öteye geçemedi ne yazık ki, yufka hazır :)

      Sil
    2. Olsun en azından bir başlangıç yapmışsınız.

      Sil
  2. Pazar günü ben de yapayım bari severin ben de.. kabiliyet olsa da elde açsak ama nerdeee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nerdeee Sev :) Neyse hazır yufkayla da çok güzel oluyor) D

      Sil
  3. Ellerine sağlık, enfes görünüyooor :)

    YanıtlaSil
  4. Ayy her gün yürüyüş yapmayı ben de kararlaştırmıştım güya ama bi tarafımı yerden kaldıramadığım için Kaldı .... tebrik ederim valla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kaldıramadım bir türlü :) Du bakalım, elbet bir gün yaparız :)

      Sil
  5. oh afiyetle ..eline sağlık...kaptık tarifi de ama bitmeyen dietler nedeniyle yapamıyorum bu aralar maalesef...yasemin lgs biter bitmez kısmetse ben de başlayacağım yürümelere...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim diyet işi de spor işi de sallantıda bu sıralar. Hemen ibre yükselmeye başlamışşş :/

      Sil
  6. oooof harika olsada yeseydim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok pratik yapılıyor Esmanur, burada olsaydın sana da yapardım :)

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Bir yufkaya bakar Özlem, sen yaparsın beş dakikada :)

      Sil
  8. Canım çekti azıcık :P İyi ki ıspanaklı ya da otlu değil, öyle olsa kesin bayılırdım :) Ellerine sağlık Handan Abla :)

    YanıtlaSil
  9. Gözlemenin yapılmış halinin fotosu da olsun demiştim ki varmış, sonra da tüh keşke dilek hakkımı daha önemli birşey için kullansaydım dedim:)güzel görünüyor:))

    YanıtlaSil
  10. Afiyet şifa olsun Inşaallah:)
    Beni de yufkadan soğuttular. Çok oldu almadım.
    Bu tarifi görünce yapasım geldi.
    Kapının önünde de yufkacı var :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, yufkacı hemen bir işe yarasın o zaman Hayalperest :)

      Sil
  11. gözlemenin arasına muz koyup yiyiom beeen :)

    YanıtlaSil
  12. Ben de geçen gün börekten arta kalanları gözleme yaptım. Güzel olmuştu ama ocağı çok açmışım. Yanmasın diye ocaktan aldım, bu sefer içi çiğ kalmış. Bir dahaki sefere kısık ateşte yapacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet altı kısık olması gerekiyor aksi halde içindekiler pişemeden dışı yanıyor.

      Sil