Vize Onur Tevafuk Minnettar Sevgi

Mayıs 29, 2020


Daha kaç yara kabuğu,  kaç diken batığı, kaç hayal kırığı,  kaç göz yaşı damlası  gerekiyor huzura vize almak için?


Çok büyük kelimelerimiz vardır,  onur gibi, cesaret gibi, gurur gibi. Söylemesi kolay, taşıması zordur. Diline dolamakla olmaz gönlüne sarman gerekir.


Her şey bitti derken önümüze serilen yollar, üşümüş ellerimize uzanan eller, kurumuş dudaklarımıza yağan yağmurlar var. Büyülü, gizli tevafuklarla dolu yaşamak.


Hayat, bana verdiğin bütün güzellikler için, annem için,  babam için, kardeşlerim, sevgilim, çocuklarım için,  sabah uyandığım, akşam yatağımda huzurla uykuya daldığım için, doya doya içtiğim su, aldığım nefes,  teklemeden çarpan kalbim için, yüreğimdeki sevgi, dudaklarımdaki gülümseme,  ruhumdaki müzik için, ellerimi tutanlar, sımsıkı sarılanlar, arkamda duranlar için,  koskocaman öpücükler, neşeli kahkahalar, şarkılar türküler için,  güzel kokular,  ahenkli sesler, sıcacık dokunuşlar için minnetarım.


Dünyada yapıcı, onarıcı, mutluluk verici, yardım eli uzatan, pozitif ne kadar eylem varsa hepsi sevgi dolu kalplerin ürünüdür.


Teşekkür ederim verdiğiniz kelimeler için, epeydir yazmayı hayal ettiğim cümleleri bulmamı sağladınız :) 

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. İlk 2 fotoğraf beni benden aldı. Yazı ayrı güzel, fotolar ayrı güzel Handan Abla <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyorum onları Manxcat, teşekkürler :)

      Sil
  2. Biz arada verelim cidden sana böyle aşurelik malzeme.
    Hem bize hem sana şifa oluyor baksana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Verin valla, öyle iyi geldi ki. Bütün gün boyunca kelimeler kafamda uçuşurken sıkılmak fiiline yer kalmadı :D

      Sil
  3. Çok güzel yazmışsınız. Vize kelimesine böyle güzel bir anlam katabildiğinize şaşırdım doğrusu. Üni vizeleriyle başım baya belada olduğu için :D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,öğrenci olunca vizenin anlamı belli, ben biraz daha duygusal yönden baktım :) (Vize sonuçları açıklanınca da pek duygusal oluyordum gerçi :D)

      Sil
  4. Çok güzel teşekkürler. Hülya

    YanıtlaSil
  5. Resimlerde dizelerde harika olmuş. Emeğine ve kalemine sağlık. Saygılarımla. Vesselam...

    YanıtlaSil
  6. Vize sonuçlarım açıklandı, çalışmadığım dersten bile geçer not aldım.
    Ah hayat, senden ne zaman geçer not alacağım ????????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nefes aldığımız her an alıyoruz o geçer notu :) Tebrikler bu arada :)

      Sil