Kalk Kalk Dans Edelim Azıcık, İyi Gelir

Mayıs 27, 2020

Hava soğuk, kapalı, yağmurlu. İçime bi daral geldi hafiften. Şarkı falı yapayım dedim. Ama öööle durup durmayalım, iki kıvırtalım dinlerken.

Hadi sevdiğin fotoğrafa tıkla, ama oturarak dinlemek yasak haaaa :D (Yatarak da yasak, kelime oyunlarıyla bana gelmeyiniz :D)









Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Yanıtlar
    1. Ah o şarkıyı söyleyerek az maç seyretmemiştik. Ne güzel günlerdi.

      Sil
  2. Çakkıdı çıktı falımda :) Yasemin çiçeğini ve kokusunu çok severim.
    Bu şarkı falı baya eğlenmeliymiş:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yapmayı, gelenler de dinlemeyi seviyor diye hazırlıyorum sık sık Hohori :)

      Sil
  3. Tarkan a uzun saç çok yakışıyormus ama (:

    YanıtlaSil
  4. İlk resme tıkladım Özkan Uğura denk geldim ama önce reklamlar çıktı..😊

    YanıtlaSil
  5. Vaaay! Ateş ve Su. Mersi:) Uzun zamandır Kargo dinlememiştim:) Nerelerde şimdi bu çocuk? Sesi çıkmıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel şarkılar vardı bir ara, şimdi hiç sevdiğim bir şey çıkmıyor :)

      Sil
  6. Çakkıdı çakkıdı oynayalım kız :-)

    YanıtlaSil