Handan'ı Bulunuz :)

Mayıs 30, 2020


Genelde sokaklar boşken dışarıda olduğum için maskeyi çıkartıyorum yüzümden ama bir tane de şu halim hatıra kalsın blogda. Yaseminler ve güneş harika, değil mi?

Günaydın. Yüreğindeki ağırlığın kalktığı, ışıl ışıl bir güne açılsın sabahın.

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. günaydın handan yüreklerimiz sevgi ile dolsun

    YanıtlaSil
  2. Seni nerede olsan buluruz Handanım :))

    YanıtlaSil
  3. Muhteşem bir yasemin sardırmış yan komşu. Koku sıfır! :D Oysa seninkiler o kadar uzaktan nasıl burnuma geldi.. Yaz gibi, Ege gibi, ah ah.. (özgürlük gibi diyeceğim ama ısırdım dilimi)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusuz olunca da ne eksik geliyor değil mi? Bizim burada da önce onlar açtı. Neyse şimdi mis gibi kokuyor mahalle :)

      Ah ah...

      Sil
  4. Anılardaki yerini çabuk alsın
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maskesiz yaşamı özledim de öyle yazdım. Yanlış anlamış olma beni.

      Sil
    2. Yooo, ben de öyle anladım zaten Hayalperest, çabucak mazi olsun bu günler :D

      Sil
  5. Günaydııın :) Yaseminler harika :) maskesiz günleri özledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tedirgin olmadan sere serpe sokağa çıkmayı özledim :)

      Sil
  6. Maske ile dolaşmak sıkıcı ama insansız sokaklarda dolaşmak mükemmellll.
    Bu akşam annemle cadde ortasında lay lay lom dolaştım valla, mikemmeldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim mahallede pazar günleri en çok kalabalık oluyor, mahallenin nüfusunun yaşı gereği :D

      Sil