Film Meydan Okuması 3

Mayıs 03, 2020

3. En sevdiğiniz aksiyon/macera filmi oyuncusu?

Hımmm...

Tom Cruise'un Jack Reacher'ini seviyorum.  Mission Impossible de güzel tabi.

Keanu Reeves 'in John Wick'i var.  Neo'da da pek havalı.

Bruce Willis, Die Hard serisi ile başlar ve diğerleri gelir.

Arnold Schwarzenegger'in  Terminatör'ü çok karizmatik.

Biraz daha düşünsem kimler kimler çıkar.

Ama bir numaram, sadece ve sadece aksiyon filmlerinin adamı, hâlâ bu yaşına rağmen canavar gibi. .



They drew first blood...

Adriaaannnn :)

Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. Rambo ve Rocky filmlerini izlemedim hiç :-( Öyle televizyonda gördüğüm kadar, yarım yamalak. En iyisi bir maraton yapıp arka arkaya izlemek.

    Benim birinci tercihim Keanu Reeves. Onu izlemeyi çok seviyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Keanu'yu seviyorum :) Stallone'yi seçmemim sebebi adam yıllardır yalnızca ama yalnızca aksiyon filmi yapıyor :)

      Sil