Film Meydan Okuması 2

Mayıs 02, 2020

2. En son izlediğiniz film hangisi?

En son dün gece bale izledik. Neyse internetten konusunu okudum da öyle anladık neler olduğunu :D

Film olarak evelsi gün Metehan'a sevdiğimiz filmleri izletme kontenjanından Terminal'i izledik. Oğlan gerilim,  aksiyon ve korku filmlerinde dramlar kadar gerilmiyor yeminle. Anasının oğlu :D Tom Hanks'in bu filmini izlemeyen varsa tavsiye ederim.

Ondan önceki gün Pokemon izledik. Bizimkilerin anime dünyasına adım attığı filmlerden Pokemon. Pek mutlulardı :)

Hımmm, hem en son, hem gerçek film,  hem de ilk defa gördüğüm film olarak Extraction diyebilirim. Bol vurdulu kırdılı aksiyon filmi olsa da hüzünlüydü hafiften. Sevdim.

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. extraction bende izleyeceğim sırada bekliyor.

    YanıtlaSil
  2. Terminal çok iyi bir filmdi. Gerçek bir hikayeden esinlenilerek çekilmiş olması ilginç gerçekten. Bir insanın onca yıl hava alanında yaşamını sürdürmesi. Bugünlerde tekrar izleyebileceğim bir film aslında, uzun zaman oldu. Pokemon benim de favorilerimdendir, küçüklüğümde az izlemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben seviyorum filmleri tekrar izlemeyi :) Hele delikanlılarıma izlettirmek başka keyifli oluyor.

      Sil
  3. Terminal'i izlemedim. Tom Hanks'i çok severim ama bu film gözümden kaçmış.

    Pokemon'u ben de çok severdim. Hatta filmi vizyona girdiğinde gitmeyi çok istemiştim ama o zamanlar götüren olmamıştı. Uygun bir anımda izleyip nostalji yapayım bari :-)

    YanıtlaSil