Meydan Okuma 12

Nisan 26, 2020

12. İşte cevapları ile ağız sulandıracak bir soru; eğer günleri bir yemeğe benzetseydin, haftanın günleri hangi yemekler olurdu? 

Bu aralar sanki hepsi aynı gibi. Hepsi aynı gibi olduğu için de kabak tadı vermeye başladı diyebiliriz sanırım :D

Benzer yazılarım

18 Yorum yap

  1. Bence hepsi hamur işi, pilav ,makarna..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de patates kızartması, hayatımda bu kadar kızartmamışımdır herhalde :D

      Sil
  2. Benim sınavlarım vardı,yeni bitti,o yüzden hala anlayabilmiş değilim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi güzel bir tatil moduna görebilirsin o zaman Yurdagül :) Doğrusunu söylemek gerekirse yemek yapmaktan bi hal olduğumu saymazsak ben hâlâ keyif alıyorum evde durmaktan:)

      Sil
  3. Tam bu cümleyi yazıyordum 🙈

    YanıtlaSil
  4. Daha çok hamur işi diyebilirim hülya

    YanıtlaSil
  5. Vallahi bence de hepsi zulaya sakladığım ve çocuklar bakmazken çıkarıp iki üç tae ağzıma atmasam bu dönemden aklı selim çıkmayacağıma inandığım top çikolatalar oyyyy

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde benim o çikolataları Bilgiç'den saklama çabalarım başarısız olduğundan :D

      Sil
  6. ben hamurişi yapmadım hiç kendimle gurur duyuyorum:))

    YanıtlaSil
  7. Cacık olmuş hepsi :)

    YanıtlaSil
  8. Gerçekten öyle Annem durmadan soruyor ne yapsak diye 😁😊 mutfak delisi olduk 😁 gönlüne sağlık canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklıma yapacak yemek gelmiyor artık. Ne pişirsen bir öğünde bitiyor. Hayatımda bu kadar ayçiçek yağı kullanmamışımdır :D

      Sil