Meydan Okuma 11

Nisan 25, 2020

11. Sosyal medyanın 3 iyi 3 kötü özelliği hakkında konuşalım mı bugün ? 

Hani derler ya keramet alette değil,  onu kullanan kişinin niyetindedir diye. Sosyal medya elimizin altındaki bir araç, iyi özellikleri de kötü özellikleri de bizden. Zamanımdan çalıyorsa benim yüzümden, insanların abuklukları varsa ben onlara baktığım için. Her ne diyeceksem hepsi benden. Yereceğim biri varsa benim öveceğim varsa ben. Gerisi fasa fiso. Kimse yaka paça tutup atmadı beni oraya :)

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Ben büyürken en çok duyduğum iki söz: "Kişi ne ederse kendine eder." ve "Kişinin kendine yaptığını, bir köy halkı toplansa yapamaz."
    Yani aynen senin dediğin gibi Handan abla, iyi de kötü de ne varsa biz kendi kendimize yapıyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle yapıyoruz Manxcat. Çoğunlukla da faekına bile varmıyoruz bunun.

      Sil
  2. Ahh ben de böyle düşünüyorum, ne güzel özetledin durumu.
    İçinde bulunduğum bir yerden şikayet etmek pek mantıklı gelmiyor bana da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mecbur olduğumuz için katlandığımız şeyler var, ama mecbur olmadıklarımıza da kendimizi maruz bırakıp, bir de bundan şikâyet etmeye gerek yok :)

      Sil
  3. doğru söze ne denir diline sağlık canım

    YanıtlaSil
  4. Kısa ve net özetlemişsin durumu Handancım, süpersin :)

    YanıtlaSil
  5. vallahi diline sağlık canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil