Haksızlıkların Olduğu Şeyleri Okumak Beni Korku ve Gerilim Romanlarından Daha Çok Geriyor

Nisan 27, 2020

Diriliş'e başladım. Tolstoy'u çok seviyorum.  Çevirisi de harika. 1970 baskısı,  mis kokulu. Harfler küçük ama rahat okunuyor. Cümleler harika.

Ama. Haksızlıklar beni öyle geriyor ki. Offf. Hem okumak istiyorum hem elim gitmiyor.  Daralıyorum. Minicikken Elek Keçi'yi kurda yedirmezmişim, hâlâ durum aynı.

Dizilerin çoğunu da izleyemiyorum. Entrikalar, kötülükler, sonu gelmez dalavereler. Başıma ağrılar giriyor.


Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Rus külliyatını bir köşeye sessizce bırak o zaman ;) Bitmez haksızlıklar ölümler olduramamalar.. Ama yine de en güzel anlatan da onlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir sayfa okuyup bırakıyorum Ceren. Öyle güzel ki cümleler kitabı bırakmaya gönlüm elvermedi. Ever haklısın, en güzel anlatan da onlar :)

      Sil
  2. Ben de aynı sebeple haberleri izlemiyorum. Hiç iyi bir haber yapmıyorlar. İzledikçe psikolojim bozuluyor. Gündemi Ekşi Sözlük'ten ve sosyal medyadan takip ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haberlerden ne kadar uzak, o kadar iyi Şule.

      Sil
  3. Maalesef gerçek hayatta hep olan şeyler. Keşke hiç yaşanmasa..

    YanıtlaSil