Çocukken En Sevdiğim Çizgi Filmler

Nisan 02, 2020

Sevgili Kadriye beni ebelemiş :)




























Bunlar benim çocukluğumdan aklıma gelenler.

Anne olarak bir de 2000 lerin başında bol bol çizgi film izlemişliğim var. Onlardan da bir iki tane koyuyorum.

En sevdiğimden başlıyorum :) Bu aile harika. Çok komik.Mesajları da güzel.



Kötü kahraman Jack. Nereden tutsan elinde kalır.




Felsefik kahraman.



Benzer yazılarım

15 Yorum yap

  1. Tekrar mimlemiştim seni aslında biraz yapmışsın , büyüyünce ialediğin en sevdiğin çizgi filmler mimi. Fırsatın olursa yaparsın istersen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E yapmışım ben zaten Kadriye, içime mi doğmuş ne :D

      Sil
  2. Eski günlere gittim. Keşke tekrar çocuk olsaydık değil mi😊👍🌷🤚

    YanıtlaSil
  3. Tonton ailesi hahahaa :)) Değiş tontondum ben :)))

    YanıtlaSil
  4. Hepsi ne kadar güzeldi! Ben bir de Jetgilleri severdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa jetgilleri de koymuştum, o nereye kaybolmuş? En sevdiklerimden biridir. Gidip şunu kaçtığı yerden getireyim :)

      Sil
    2. katlanıp çantanın içine girmiştir:))

      Sil
  5. jetgiller benim çocukluğuma denk geliyor casper da öyle :) afacan Louie bir çizgi film için o dönem sıra dışı ama keyifliydi bence de :) şu gergin günlerde ne iyi geldi bunları görmek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten iyi geldi Minik, açıp izleyeceğim bulduğum bölümleri :)

      Sil
  6. Fox Kids çizgi filmlerini saymazsam eskileri biz 90 çocukları da görebildiğimiz için çok şanslıyız. Kene'yi ve Louie favorilerimdendi :D

    YanıtlaSil
  7. Heidi ne kadar zamansız bir çizgi-film. Annem çocukken Heidi izlermiş ve çok severmiş. Bugün bile yayınlanıyor. Her kuşağa hitap ediyor.

    Senin çizgi-filmlerin daha tanıdık Handan. 2000 sonrası bende yok :-)

    YanıtlaSil