Kocam Tatilde

Mart 07, 2020

Ben evlilik hayatında kadınla erkeğin hep dip dibe olmayıp kendilerine zaman ayırmalarından yanayım.

Herkesin kendi arkadaşları ile vakit geçirmesi elzem bir şey. Ayrıca birbirlerinden farklı konulara ilgi duyuyor olmaları çok doğaldır. Eee biri istemiyor diye onları diğeri hiç mi yapmayacak?

Evet aynen böyle düşünürüm. O yüzden de kocamın motosikletçi arkadaşlarıyla bir hafta tatile çıkmış olması beni mutlu eder.

Ama çok kızgınım. Kızgınlığım çifte standartlı olmasına. Geçen yaz ben iki gün Mudanya'ya giderken demediğini bırakmamıştı. Sen evli bir kadınsın bla bla. Bu kış Metos'la İrlanda'ya gidip barda oturup müzik dinlemek istiyoruz dediğimizde,  "Burada da var İrish Pub, niye oraya gitmek istiyorsunuz ki" diyerek bizi engelledi. E o zaman burada da var yol, Cape Town'a gidip,  orada motosiklet kiralayıp niye gezmek istiyorsun dediğimde cevap bile vermiyor.

Gördüğünüz gibi modern bir kadını temsil ediyorum, kocam da bir harikadır. Onu sevmeyen bir Allah'ın kulunu görmedim. Ama işler hiç de adil değil.

Ha bir de demez mi sen de motosikletçi arkadaşlarınla buluşacaksan git diye. Şeytan diyor git motosiklet ehliyeti al :( Neyse tabii ki bunların altında kaldığım yok. Yok ama, neden enerjimi tüketmek zorundayım?

Neyse, gidip kitabıma gömüleyim ben.

Bir de kendime internet yasağı koymaya karar verdim. Deli gibi sürekli elime alıyorum telefonu, ergen miyim neyim :(


Benzer yazılarım

44 Yorum yap

  1. Ay çok sinirlendim. Böyle herhangi bir konuda ''hep bana hep bana'' diyen insanlar beni çok geriyor.

    Son bir senedir ailecek aştık biz de ya. Hem sinir oluyorum hem elimden telefonu bıraksam pc başına geçiyorum. :( Bu ara dikkatimi dinlemeye vererek ekrana bakmadan zaman geçirmeye çalışıyorum. Biraz faydalı oluyor... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sinirlenilmeyecek gibi değil BT.

      Benim de bir yöntem bulmam lâzım, sürekli elrana bakmaktan sıkıldım.

      Sil
  2. Sinirlenme kuzum hiç. Bak el kadar bebe bana geçen gün dışarı çıkmanın da bir kuralı olmalı anne, hadi benimleyken neyse de yalnızken bence en geç 12 de evde olmalısın dedi hahahaaa :))) Uleyn ben kül kedisimiyim diye bir atarlanmışım ki sorma... 3 gün küstüm. Ve bu bebeyi ben yetiştirdim, bla bla blaaaa diye eğittim sözde... Ama intikam soğuk yenen bir yemektir, elbet gece çıkmalarına başlayacak bu bebe :)))

    Ay o internet yasağını ben de koymalıyım kendime... Gece 2-3 lere kadar telefonun başında oturuyorum. Faydalı birşey yapsam amenna :\

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak zibidiye :D Neyse benim oğlanların hiç umrunda değildir ne zaman gitmişim ne zaman gelmişim :)

      Çok vakit yiyor internet, bir çözüm bulmalıyız Şebo.

      Sil
  3. Bence ayak diretin.. böyle olmaz çünkü! haksızlık yaptığını algılaması gerek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunca senedir algılamadı daha da algılamaz Momentos. Ama tabi evde kukumav gibi oturmayı düşünmüyorum.

      Sil
  4. Handan abla, sen cidden istesen yaparsın bence kafana koyduğun her şeyi :) Motosikletle gezmezsin belki de ama İrlanda'ya gidip tam da istediğiniz gibi bir pubda müzik dinlemelisiniz bence kesinlikle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoruluyorum Manxcat, tüketiyor beni her şey için uğraşmak. Ama tabii ki gideceğim oğlumla :)

      Sil
  5. ben senin yerine olsam alırım o ehliyeti.

    YanıtlaSil
  6. Bu erkekler çok bilmiş oluyor çok. Pek yaptığı bir şey değildir ama yıllar önce arkadaşının gazına gelip "Grupça Tayland'a gidicez" diye tutturdu. Erkek erkeğe Tayland ne demek? :) Kızdım tabii ama sakin konuştum. Bana "Sen de arkadaşınla Bursa'ya gittin" demez mi? :) Akıl ürünü mü bu lâf? Ama ben bir delirdim. Sakinimdir ama bir noktada gözüm fena döner. O gün bugündür öyle bir istekle gelmedi:) Arada ayrı ayrı mantıklı şekilde arkadaşlarımızla olabiliyoruz. Beraber olduğumuz arkadaşlar grupları önemli. Bunları ölçü alıyoruz. E olgunlaştık da artık, neredeyse çocukluktan beri beraberiz , birbirimizi tanıyoruz. Aslında siz de öylesiniz, eşinin tavırlarına şaşırdım. Bence sen halledersin:) Kendini üzmeden halletmelisin. Öptüm seni kocaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bi Bursa'lı olarak bu arada, Handan'ın eşi de Mudanya demiş, seninki de, Bursa baya maceralı biyer bu erkeklere göre galiba :))))))

      Sil
    2. Haha Ceren, ben sırf zorunluluktan gittim, yakın bir yer olsun da daha fazla mızıldamasın diye :)

      Sezer, yoruldum artık laf anlatmaya çalışmaktan.

      Sil
  7. Handan yaaa :) Beterin beteri var bak dinle. Benimkinin senede 1 hafta 10 gün ben ve çocuklar olmadan tatil hakkı var (benim çocukları alıp Türkiye'ye tatile gittiğim tatiller dışında bu hakkı). Fakat benim adam biraz deli. İlgisini çeken ve gittiği ülkeler son 5 senedir: KUZEY Kore, Trans-Sibirya ekspresi, Rwanda, Uganda ve bu sene sıkı dur: IRAK. Gitti adam evet. Bu seneye dek "ahihihi deli çift" diyen arkadaşlarım "kızım sen manyak mısın kocanın orda ne işi var" diye diye sonunda beni de "cool kadın" olmaktan vazgeçirdiler, hakikaten ya orda ne işi var? :D Adamın ortayaş krizi bu anacıım. Cevabı da "e gel beraber gidelim diyorum gelmiyosun"... Yahu çocuklar daha 6 ve 3! Ay deliriciym Handan, gel senle motorsiklet ehliyeti alalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alalım Ceren :)

      Evet bi de o var, e sen de gel. Ay bak ağzımı bozacağım şimdi durup dururken :D

      Sil
  8. Meslek hayatımda iş seyahatlerim oluyordu, bazen bir hafta, bazen bir ay sürerdi bunlar. Emekli olduğumuzdan bu yana hemen hemen hiç ayrı kalmadık. Gündüz saatleri serbest fakat geceleri bir yere gidilecekse hep birlikteyiz. Ya bu akşam da gideyim arkadaşlarla iki tek atayım yok. Olmasın da zaten. Gider birlikte atarız tekleri:) Evli adamın ne işi olurmuş bakayım arkadaşlarıyla. Motorsiklet tutkusu mu? Ha olabilir, bak ona bir şey diyemem. Sen de sıkıştırma adamı, rahat bırak biraz yani, ne olur?:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tyrha dediklerimi nasıl bu kadar testen anladın anlamadım.İlginç. Ben adamı rahat bırakıyorum zaten. Hiç bensiz nereye gidiyorsun demem, aksine teşvik ederim. Kendi arkadaşlarıyla beraber olmasından dopal ne olabilir. O beni rahat bırakmıyor, ne işin var orada falan derken kendisine bunu hak görmesine sinirleniyorum sadece. Bu sefer anlatabilmişimdir umarım.

      Sil
  9. Erkeklere haksızlık ediyorsunuz kızlar. Bütün bunları hep sizi korumak için yapıyoruz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pardon dünyanın öteki ucunda gezerken beni nasıl koruyor şimdi, o kısmı anlayamadım ben :P

      Sil
    2. korudukları da diğer erkekler bu arada :))))

      Sil
    3. Onu da hadi söylemiim diye susmuştum :D Bütün erkekler kendi işlerine baksalar yeter bize.

      Sil
    4. Tekrar gelmeyeceğimi sanıp arkamdan atıp tutmuşsunuz ama geldim. Eşiniz sizi evde tutarak koruyor Handan hanım :) Ayrıca erkeklerin karizmasından etkilenip yanına yaklaşan kadınlar yüzünden erkekleri suçlamamalısınız :P

      Neyse, kadınlar gününüz kutlu olsun

      Sil
    5. Cümleler birbiriyle çelişkili olmuş. Şimdi erkekler mi bizi koruyacak biz mi erkekleri kadınlardan koruyacağız bu bağlamda. Kaldı ki ben hiiç umursamam, kıskançlığım yoktur, yanına kim yaklaşırsa yaklaşsın. Konu niye buraya geldi anlamadım. Kadın kısmısı evde dursun kısmı kadınlar gününde hiç olmadı. Bu bakış açıları çok yanlış. En iyisi daha fazla açıklama yapmayın :)

      Sil
  10. Bu durum sizi yorsa da, sinirlendirse de.. Handan ablacığım eminim ki siz çok güzel bir şekilde bu konuyu halledersiniz. Benim buradan gördüğüm; her şeyi başarabilecek, kafasına estiğinde herkese her şekilde duruşunu sergileyecek çok güçlü bir kadın, bir anne, bir abla. Kesinlikle haddim değil belki ama nacizane söylemek istediğim; Telefonu elinizden bırakın mesela, alın kitabınızı şimdi gidin huzurla okuyacağınız bir yere yanında çayınız kahvenizle.. Kısa süreli bir huzur da olsa sizi motive edip, keyiflendirir belki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üç gündür hiç aralıksız kitap okuyorum Akela. Bir Ay Günlüğü serisini bitirdim :) Çok iyi geldi.

      Teşekkür ederim canım :)

      Sil
  11. Ay evli olmayınca ben bunlara gülüyorum başıma gelirse dertlesiriz:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım başına gelmez Sev. Evlilik gelsin de çifte standart yapmayan biri olsun :)

      Sil
  12. Eee artık bana da Kadınlar Günün Kutlu Olsun demek kalıyor Handan’cım;)))

    YanıtlaSil
  13. ha haaaa çok eğlenceliiii :)

    YanıtlaSil
  14. eveey kadınlar gününde erkekler motosikletle kutluyoiii çok anlamllııı kikiriki :)

    YanıtlaSil
  15. Tam 8 Martlık bir iç dökümü olmuş bu canım :)

    YanıtlaSil
  16. ömürsün :) güzel kadın ama haklısın da :) şimdi bende evli olmadığım için pek bir şey diyemiyorum ama benim bildiğim kadarıyla senin gibi güzel kadın bunun rövanşını alır :)) sevgiler canım benim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rövanşı alınacaktır tabii ki Özlem :) Benden de sevgiler canım.

      Sil
  17. Ha ha ha, doğru sözlere ne denir.:D

    YanıtlaSil
  18. Boşver canım, artık sana hak doğmuş.Bir yere gitmene ,hık/mık ederse ,hatırlatırsın bu tatilini:)

    Ben kesinlikle azalttım telefonu.Reklamlara boğulmuş tüm sosyal mecralar, hiç çekilmşyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hık mık yapacak kesin Mehtap ama pes etmeyeceğim tabii ki :)

      Benim de kesin bırakmam lâzım, hem daraldım hem bakmaya devam ediyorum.

      Sil
  19. Motosikletle Cape Town keyifli olur, yolda yemek yapan motosikletçiler var ya keyifle izliyorum onları. Güzel macera olurmuş, iyi fikir ben de arkadaşlarıma bir tıklatayım bu fikri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cape Town'a motosikletle gitmedi tabi, o kadar izin almasına imkân yoktu, oraya uçakla gidip motosiklet kiraladılar :)

      Sil
  20. Giriş paragrafında yazdıklarına aynen katılıyorum. Çok şükür benim eşim arkadaşlarımın yanına gidip birkaç gün kalmama bir şey demez ama çocuk olduktan sonra işler nasıl ilerler bilmiyorum :-)

    YanıtlaSil