Dünya Saati

Mart 29, 2020


Mısırımızı patlattık, kekimizi yaptık, çayımızı demledik.


Biraz Dehşet Öyküleri biraz Hababam Sınıfı öyküleri okuduk, üzerine fıkra anlattık.


Bir saat pıt diye geçmiş :)

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. Vay. Türkiye'de UN mu var yahu, burda tükendi hemen, herkeslerden kekler börekler gelmeye başladı kıskanmıyorum yo hayır, balık krakerimi yer efendice otururum :D Afiyetler olsun. Düya size müteşekkir (hoş bu sene hiç mızırdanmasın, çevresel anlamda müthiş işler yaptık sadece evde oturarak bile!)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdilik un var, maya yok Ceren. Çekmecemde iki tane bulunca hazine bulmuşa döndüm :)

      Kekler börekler bizi feci vuracak sonunda ama du bakalım.

      Bence dünya baktı bizde iş yok, ipleri eline aldı, bizi püskürtmeye çalışıyor. Hak vermiyorum da diyemeyeceğim :)

      Sil
  2. İyi ki hatırlattın bana Handan. Çok güzel kitap okuduk bizde, sonra da sohbet ettik. İyi geldi vallahi...
    Bizimkini de oyunların başından kaldırmış oldum böylece azıcık da olsa ;)

    YanıtlaSil
  3. Bir saat bütün teknolojik aletlerden uzak kalmak iyi gelmiştir eminim. Evde oturdukça sosyal medyaya girip duruyorum. Geçen haftaya göre telefonuma harcadığım zaman %50 artmış. Benim de biraz ara vermem lazım.

    YanıtlaSil