Sabah Sabah Çay Molası

Şubat 15, 2020

Saat onu geçmiş, ev dandini, akşama yemeğe misafirim gelecek, öğlen Bilgiç'in doktor randevusu var (Misafiri davet ederken aklıma gelmemiş tabi)  ben de oturmuş kahvaltı üzerine çayımı yudumlamaktayım. Bayılıyorum bu tembel hallerime.

Kendime on beş dakika verdim, sonra artık nereye el atarsam başlayacağım bir yerden.

Hava da o kadar karanlık ki saatin ilerlediğini anlamak mümkün değil. Birazdan bizimkilerin kahvaltısını fırına süreyim de,  onları kaldırayım bari.


Yemek listemiz şöyle.

Sağ üstteki not tabii ki Can'dan değil Metehan'dan :) Geçen haftalardan birisinde yazmış bana oğluşum, dünün anlam ve önemiyle alakası yok yane. Can mı,  on beş sene önce bana bi küstüydü o zamandan beri seni seviyorum demez. Ne diye kasıyorsa hâlâ kendini bilmem,  akrep burcu işte :D Ay yoksa sevmiyo mu adam beni,  hahahaha.

Cidden uykumu getirdi hava haa. Şimdi işim olmasa bir köşeye kıvrılıp kitap okurdum.

Hımmm bakayım, yılbaşından beri yedinci misafir ağırlayışımmış evde.  Haftada bir ağırlıyorum demek :D

Son beş dakikam kalmış molamın bitmesine. Hepinize güzel haftasonları :)


Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. kolay gelsin sana bol muhabbetli yemekler,

    YanıtlaSil
  2. Hangi muzurlukla bu sevgi sözcüğüne inat ettirdin adamcağızı çok merak ettim Handan ;)

    Sen süpersonik bir hatunsun, akşama vallahi yetişirsin ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yetiştirdim, üzerine pazar günü yatılı misafir de ağırladım, şimdi boş kaldım ancak Şebo :)

      Benim çok bir şey yapmama gerek yok, gece rüyasında benimle kavga sabah küs uyanan bir adamdan bahsetmekteyiz burada :D

      Sil
  3. Bir akrep burcu olaraktan yazayım hemencik : Seviyodur ama inat ettiyse düzelmez ölümcüldür o inat :)))
    Yemek panon ne güzelmiş bu arada. Benim de alasım geldi mutfağa böyle bi kara tahta :) Yazmayı seven insanlarız sonuçta ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum Bilge. Eskiden üzülürdüm, 30 yıldan sonra pööh yapmaktayım. Harcamayın anacım enerjinizi böyle şeylere :D

      Bir ara Tchibo'da satıldıydı. Arkası yapışkanlı kalınca kâğıt gibi bişey, çok işe yarıyor gerçekten :D

      Sil
  4. ya çok tatlısınız ama siz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehe azıcık sirkeleşmiş olabiliriz ama o da faydalı bişey sonuçta Büşra :D

      Sil
  5. Ohhh, ne güzel menü olmuş, afiyet olsun :).

    15 senedir sevmese 15 sene olmazdı herhalde :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Öneri Makinesi :)

      Bence de olmazdı :D

      Sil
  6. ilham verici bir menü :) Gülce'de çok yemek seçiyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizimkiler çiğ şeyler hariç hemen her şeyi ama bu balık konusunda bıraktım artık ısrarı. Yani ekmek arasına koyduğumda şunları ayrı versen de ekmeğin tadını bozmasan diyor çocuk :)

      Sil