Patates Çuvalı Olmak İstiyom Şu Köşede Durucam Öyle

Şubat 27, 2020

Bu sabah bir iç sıkıntısıyla kalktım, hayırdır inşallah. Hiçbir şey yapasım yoktu . Spora gidesim yok, uyuyasım yok, kitap okuyasım yok, yatasım yok, kalkasım yok. Gezmeye gidesim bile yok. Uleyn depresif mi oldum, gezmeye gidesim bile olmaması ne demek.

Neyse sabah kahvaltılarını, beslenme çantaları felan hazırladıktan sonra haydi gidip bir tur yürüyeyim. Spora da bakarız artık diyerek kendi zorla dışarı attım. Perşembe de en sevmediğim hareketlerin olduğu gün, zaten zorla gidiyorum bir de keyfim yokken hiç cezbetmedi. Üzerine geçen gün hızla yürürken yine sol kalçamdaki ağrı nüksetti. Üzerine gece burnum tıkanmış. Pencere açık yatıyoruz,  çarpıyo bazen. Bla bla bla.

Çıktım dışarı. Yarım saat gezindim. Sonra pilatese gittim. Oramı buramı kaldırıp zıplayıp hoplarken iç sıkıntımı terle attım azıcık. Üzerin yürümezsem bacaklarım çok ağrıyor diye yarım saat yürüyeyim dedim. Hadi kırk dakika olsun. Dur beş kilometre bitsin derken en sevdiğim şarkıya gelince on dakika daha uzadı,  bi saat yürümüşüm. Yürümeyeydim iyiydi ama neyse artık.

Yürüyüş yaparken şarkı seçimi çok önemli. Sevdiğin, ruh haline uygun ve ritmik şarkılar olacak. Ben mesela Depeche Mode havamdaymışım bu sabah,  yarım saat fazladan yürüttü beni :D

Şimdi eve geldim. Dünkü hareketlerde ağrıyan karın kaslarım ve pestili çıkmış bacak kaslarım ile ben attık kendimizi koltuğa. Hâlâ pek bir şey yapasım yok ama en azından gönül rahatlığıyla bi sucuklu yumurta yerim öğleyin. Bir ara da tartılmalı 74 de ulaştım mı acaba.

Saçımı da boyatmaya gitmem gerekiyor ama hiiiç canım istemiyor bugün.  Dur bakalım. Hele bi kendime geleyim de.

Benzer yazılarım

18 Yorum yap

  1. Pencere açık uyuyorsan demek ki ev çok sıcak oluyor. Ben de bir zamanlar öyle yapıyordum ama baktım hastalanıyorum sık sık petekleri kapatmıştım akşamları.

    Yürüyüş üstüne plates üstüne yeniden yürüyüş... Saygıyla eğiliyorum hocam önünde :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanmıyor ki gece kalorifer Şebo, izolasyonu iyi sanırım, gece soğumuyor :D Apartman yöneticisine söylemek lâzım çok ısınıyor ev.

      İlk yürüyüşe açılma gezinmesi diyelim, çok yavaş o . İkincisi de tutulmamak için. Test ettim, onayladım, eğer yürümezsem oturma kalkma özürlü oluyorum. Ama tabe bi saate gerek yoktu, o da ah bu şarkıların gözü kör olsun şeklinde açıklanabilir :D

      Sil
  2. iyi spor yapmışsın Handan gitti bitti kilolar:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de çenem dursa bitecek de, hımm bu kadar yürüdüğüme göre bunu yiyebilirim mantığında olunca işe yaramıyor pek Özlem :) Yaz sonundan beri üç kilo almışım. Onları yeniden vermeye çalışıyorum şu an.

      Sil
  3. adım adım , adım adım gitmeli böyle günlerde aynen senin yaptığın gibi
    dur hele bir şunu yapayım da sonrasına bakarız şeklinde yoksa herşeyi birden düşünüce daha bir patates çuvalu olası geliyor insanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynen öyle Hatice, tek tek alınca.düşündüğünden fazla yok katediyor insan.

      Sil
  4. içimde sıkıntıyla uyandığım zaman yapmaktan mutlaka keyif aldığım bir şey yaparım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki öyle günlerde ben hiçbir şeyden keyif almadığımdan kendimi zorluyorum böyle.

      Sil
  5. Kizzzz senin kadar yurusem spor yapsam erir kaybolurum:) Demek o yuzden totomu kaldirmiyorum yerinden:)
    Cami acip uyumak nedir bu ayda bu mevsimde, oldurdun beni, bide uzerine gomdun beni suan :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla o kadar yürümeye kilolar gitmiyor Mevlüde, deli edecekler beni.

      Hava ılık ev sıcak olunca pencereler fora haliyle. Hiç doğru düzgün soğumadı ki.

      Sil
  6. Bıkkın halin bile enerjik Handan yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla hiç enerjik değildi Ceren. Sürükledim kendimi spora diyebiliriz :)

      Sil
  7. Kilo vermek kalça ağrılarını da azaltıyor üstelik, devam.

    YanıtlaSil
  8. bazen her şeye isteksiz uyanabiliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet. Bazen böyle durumlarda yapmam gereken işlerini sıralıyorum. Sonra yapmadan dururken mutlu oluyorum :D

      Sil
  9. Benim de saçlarımı kestirmem ve boyatmam gerekiyor ama kuaföre gidecek zaman bulamıyorum. Bulduğumda gidecek istek ve enerjiyi bulamıyorum. Öyle kaldı gitti :-)

    Bu arada gecikmeyle de olsa diyet ve spor olayına ben de başladım Handan. 2 kilo verdim hahaha :-) Tabii verilecek çok kilom olduğu için şimdilik hızlı gidiyor, sonrasına bakacağız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim, hafiflemek öyle iyi geliyor ki.

      Sil