Kendime Bi Mutfak Terazisi Almalı mıyım Acaba

Şubat 12, 2020

Kürşad Cronometer diye bir kalori hesaplama programı önerdi. Hem kaloriler hem de alman gereken her türlü vitamin  mineral falan hesaplanıyor içinde. Egzersizlerini de giriyorsun.



Öncelikle insan yemekleri bulup girmeye çalışırken daralıyor azıcık. İngilizcelerini öğreneceğim yakında hepsinin :) Gerçi şöyle bir faydalı yan etkisi var, geçen gün 
"Öff bunu kim girmeye uğralacak şimdi " diyerek yemekten vazgeçerken buldum kendimi :)

Sonralıkla,  ben açlıktan ölme vaziyetindeyken aldığım kaloriler inanılmaz çokmuş onu öğrendim. Mide ameliyatı olsam yeri sanırım. Boşuna işkembe demiyorum benim mideye. Zaten Amerika'da öğünlerle ancak doyduğumu gördüğümde anlamalıydım halimi. En masum kahvaltı 500 kalori. Ekmeksiz falan hee. Üç badem iki ceviz bilmem kaç kalori.

Tabi haliyle açlık halimle ancak kilo muhafaza edebiliyorsam, karnımı doyurduğum günlerde şişmanlamam çok normal.

Anında 76 ya fırlamışım yine. Spot mpor şekillendirdiğinden çok belli olmuyor ama önlem moduna geçtim, du bakalım ne olacak.


Benim de bi spor salonu fotoğrafım olmasın mıydı diyerek, öndeki zebra bacaklı çılgın hocamız eşliğimde 2020 olimpiyatlarına hazırlanan ekibimizle sizlere güzel bir gün diliyorum.



Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Handancım, hiç tiroid kontrolu yaptırdın mı? Önce Allah korusun diyelim, Tiroid bozukluğu, Haşimato rahatsızlığı olanlar, kilo vermede çok zorlanıyor
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiçbi sorunum yok Çenebaz, tamamıyla oburluktan :D

      Sil
  2. Allah seni yaa kahkaha attım vallaa, ne olimpiyatları bu ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bildiğin olimpiyat işte, despereyt hauzvayf kategorisi açacaklar bizim için :D

      Sil
  3. Yanında ingilizce-türkçe çeviri programı indirmem lazım yok bende o kadarı galiba :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, sürekli sözlüğe bakıyorum ben de Kadriye :D

      Sil
  4. Evet, yediği halde kilo almayanları geçeli çok oldu da, yemediği halde zayıflayamama durumu ekstra sinir bozucu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sorma Tülin. Hele yemediğin halde ne çok kalori almakta olduğunu görmek. Ne yiycez kardeşim, elma mı kemirip duralım. O da proteinsiz bişey, olmaz.

      Sil
  5. Kim bunu girmeye uğraşacak deyip yemekten vazgeçtiğin kısmına koptum hndan :)
    Vallahi alem kadınsın :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E gerçekten de çekilmiyor bıdı bıdı Şebo :D

      Sil
  6. Spor salonundaki kadınların hiçbirinin aşırı kilolu olmaması :-) Spora asıl ihtiyacı olanlar spor yapmıyor.

    Mutfak tartısı şart bence Handan. Ben de alacağım kendime. Eğer kalori hesaplamada kullanmazsan tatlı yaparken kullanırsın. Tariflerin çoğunda gramlı ölçü veriyorlar :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E ben boşuna demiyorum 2020 olimpiyatlarına hazırlanıyoruz diye Şule :D Ben sadece pilatese katılıyorum. Çoğunluk pilatesten sonra üç gün zumba iki gün spinning de yapıyorlar. O kadar spora incecik bir iki kişi var. Hoca da onlara gitsenize, gelmeyin dersime diyor :D

      Mutfak tartısı aldım bugün :)

      Sil