Oradan Buradan

Ocak 01, 2020


Yeni yıl hesaplaşmaları yeni yıl kararları moduna pek giremedim henüz.  Canım isterse bir ara yaparım.

Şimdilik sadece durup bakıyorum.


Komik çekiliş yaptım bu sene. Hangi rakamı çektiklerini anlamak için hesaplama yapmaları gerekti :D



Bilgiç Lne nin kaç olduğunu öğrendi, unutmaz artık :D



Can ona çekilişte çıkan kutunun içini boş görünce yıkıldı :D


Bu ikilinin en sevdiği hediye hâlâ lego sanırım :D Hemen oturup yaptılar.


Gece yarısından sonra güya kutu oyunu oynayacaktık ama tuş olduk.

Tombalanın ballısı Bilgiç'ti sanırım.

Film şarkıları bilme yarışmasını Kürşad kazandı.


Bir daha yapmam diyordum ama yine peynir tabağı ile uğraştım ,  bu sefer daha iyi oldu sanırım :)


Bugün ayağımı uzatıp yatma günüydü.

Witcher'ı izledik.  Oyununu veya kitabını bilmediğimden karşılaştıramayacağım ama çoğu karakter uymamıştı rolüne bana göre. Hele o ozanı hiç sevemedim. Ama Hanryciğim iyiydi :)

İşte böyle geçti yılın ilk günü.

Metahan'ın cılkını çıkarttığı espiriyi devam ettirerek bir senedir yazmıyordum, bi kişi gelip Handan neredesin demedi diyerek bitireyim yazıyı. Öğk, daha yaparken tiksindim :D


Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Ailecek böyle güzel vakit geçirmenizi çok seviyorum :)) Çok yaratıcı bir çekiliş olmuş :)) Witcher'a biz de başladık hatta son iki bölüm kaldı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki günde bitirdik diziyi Kâğıt Salıncak, başlayınca bırakılmıyor :)

      Evet çekiliş fikri pwk eğlenceli oldu :)

      Sil
  2. Witcher'ın kitabını okumuş, oyununu oynamış biri olarak karakterlerin tipleri ile ilgili büyük hayal kırıklığı yaşadım. Özellikle Triss Merigold karakterinin kızıl bir afet olması gerekirken yaşlı bir teyze gibi görünmesi her sahnede gözümü tırmaladı ama yine de diziyi zevkle izledim. Sizin partilerinize bayıldığımı defalarca kez söyleyebilirim sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Tris karakteri genelde hayal kırıklığına uğratmış. İşin ilginci benim rol yeteneğini en çok sevdiğim karakter oydu.

      İnşallah bir gün blogger partisi yaparım da hep beraber buluşuruz :)

      Sil
  3. Waooov peynir tabağına bayıldım. Ben de yapacağım inşallah. 2020 yılı sağlık ve mutluluk getirsin hepimize.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlki pek güzel olmamıştı ama bunu ben de sevdim Kadriye :)

      Çok güzel bir yıl olsun :)

      Sil
  4. maşallah maşallah hep öyle neşeli olcanız işte bu yıl daaa :) ama masa bu kez çok kalabalık değildiiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu sene bizbizeydik yılbaşı gecesi Deep :)

      2020 hepimize çok iyi gelsin :)

      Sil
  5. Mutlu yıllar, 2020 neşenizin devam ettiği bir yıl olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimiz için musmutlu bir yıl olsun :)

      Sil
  6. Partilerinin ve de üreticiliğinin hastasıyız vallahi ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu etkinlikleri önceden ayarlayıp çwkilişle yapma işini pek sevdik :)

      Sil