J'ai Perdu Mon Corps

Ocak 18, 2020



Bugün oğluşlarla gittiğimiz filmin kapanış şarkısı.

Dün sevgili Zülâl'in bloğundan görüp ilginç bir konuya benziyor diye düşünmüştüm. Sonra Capitol sinemada neler var diye bakarken Başka Sinema'da oynadığını öğrendim. Bizimkilerle bugün gittik.

Yedi yaş üzeri diyor ama çocuk filmi değil. Hatta gençler bile ne kadar sever bilemedim. Bizimkiler sevdiler. Hem duygusal, hem heyecanlı hem de insanı düşündürüyor. Cannes'da ödül almış, Oscar'a da adaymış.

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. Bedenimi Kaybettim'in şarkısı çok güzelmiş, bayıldım. Dün gece blogdaydım yoruma cevap olarak bir film adı yazdım. O da animasyon. 3-4 kez izlemek için başladığım ancak 5. sinde başlayıp bitirebildiğim bir yapım olmuştu. Belki ilgini çeker diye yazıyorum :)
    Bu ara oscar 2020 filmlerini toparlıyorum. Yt de fazla zaman geçirdim artık yuvama dönüyorum :) Yine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gördüm yazını, bakayım o filme de, belki yine oğluşlarla izleriz :)

      Yuvana döndüğüne sevindim :)

      Sil
  2. Dinlemiştm, çok güzel.
    Ben hem tv de hem sinemada yazılar ve müzik bitene kadar izlerim. Sanki film o zaman tamamlanıyor gibi geliyor.
    Bir de yan tarafta kamera arkası görüntüler varsa... çok iyi oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kamera arkası için de beklediğimiz filmler çok :D

      Sil
  3. Ben de dün 8'de 'Capitol''de izledim Handan. "Kendini arayan insan" tanımının altını çok iyi doldurmuş diye düşündüm ben. "Elin kendini (bedenini araması), Noufel'İn kendine bir "yer (yaşam) araması hayatta. Aşkın itici gücü vs. Güzel bir filmdi..
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa, teğet geçmişiz Aze :)

      Güzel, duygusal, heyecanlı ve düşündürücü bir filmdi. İyi ki gitmişiz :)

      Sil
  4. Bizimkiler sever mi acaba haftaya yarı yıl tatili var ☺️

    YanıtlaSil