Hırsındaaan Çatlasın Düşmanlar Benim de Artık Bir Kardeşim Var :)

Ocak 12, 2020


Anne gıcı baba gıcı olarak mutlu mesut hayatıma devam ediyordum ki bir ocak sabahı hayatıma ortak çıktı.

Hahaha, öyle olmadı tam olarak tabi.


Ben onu ne özlemle bekliyordum bilemezsiniz. Kardeş isteye isteye bir hal olmuştum.


Eve geldiğinde şarkı söyleyip dans etmiştim mutlulukla.


Ömer Kürşad,  kendi deyimiyle Ömel Kiltat aradan geçen kırk üç sene sonra hâlâ abla olduğum için beni çok mutlu eden harika bir kardeş, iyi ki istemişim diye şükrettiğim canımın yarısı.


İlk anneliğimi onunla tattım. Daha bir aylık bebekti kucağımda sallarken gözümün kararmasıyla divandan aşağı düştük ama olur her annede öyle kazalar :)





Hayatımı renklendiren, oyuncağım oyunum olan, kâh çadırda evcilik oynadığım, kâh koskocaman şehir kurup odaya yayıldığım dünyalar güzeli kardeşim iyi ki doğdun.


Senin yanımda olduğunu bilmek bana huzur ve mutluluk veriyor.

Daha nice harika senelerin olsun.



Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Allah sağlıklı uzuuuun ömürler versin 😊

    YanıtlaSil
  2. Ömel Killtat'a uzun, mutlu, sağlıklı bir ömür diliyorum. İyi ki varlar şu kardeşler. En alttan bir önceki resimde aynı Bilgehan'a benziyor
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  3. Ben de evde bunu oynuyordum :)

    https://youtu.be/G5_0hE6_GzM?t=23

    Dün bütün yemeklerini silip süpürdüğüm için bugüne birşey kalmadı heh heee :)

    Sen de iyi ki doğdun ablacığım. Gerçekten paylaştıkça mutlu olan, en çok şey öğrendiğim, bol bol taklit ettiğim insan. (Ablam karda balkondaki ahşap barbi evine gelen serçeye "minik" ismini takmıştı. Ben de "ninik" ismini takmıştım ve benimki yine de farklı diye savunuyordum:))

    Öpüyorum seni,
    İyi dileklerini sunanlara da çok teşekkür ediyorum :)

    Ömer Kürşad

    YanıtlaSil
  4. Sevdikleri ile birlikte sağlıkla mutlulukla nice seneleri olsun Ömer'in.

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel fotoğraflar! :) Mutlu anılar biriktirmeye devam ettiğiniz upuzuuuun yıllarınız olsun!

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel resimler. Nice yillara ☺️

    YanıtlaSil
  7. Allah ayırmasın kuzunu senden.

    YanıtlaSil
  8. Nice yıllara, nice yaşlara:)

    YanıtlaSil
  9. Birlikte, sağlıkla, nice güzel seneler yaşamanızı diliyorum :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  10. Kardeş sevgisi ve bağı gibisi yok. (:

    YanıtlaSil
  11. sağlıklı, mutlu nice günleriniz olsun :)

    YanıtlaSil
  12. Kiltat'ı ne kadar çok sevdiğin öyle belli oluyor ki:) O da seni tabii. Maşallah diyelim, nazar değmesin. İyi ki doğmuş sahiden.
    Kürşat'a sağlık, mutluluk, huzur dolu nice nice yıllar dilerim...

    YanıtlaSil