Bizim Can'ın Kaşlarla İmtihanı

Ocak 27, 2020

Üç gündür evde ya tenis maçı izliyoruz ya buz pateni. (Tamam arada voleybol maçı da izlemiş olabiliriz :)

Bu akşam buz pateni şampiyonasının gala programını izlerken Avusturyalı kadın patenci kaymaya başladı. Ev sahibi ülke Avusturya. 

Can bu Avusturyalıların kaş yapısı böyle ince yay gibi dedi. İyi de bu kız Ukraynalı,  sadece onlar adına yarışıyor, hem nereden çıkarttın ki kaşlarını şimdi dedim. Az önce beş on kadın toplu geçiş yapmışlar gösteri topluluğundan hepsinin kaşı öyleymiş.

Hahaha. İlâhi Can :)

Avusturyalıların genetiğini bilmem ama ihtimal o bu senenin kaş modelidir dedim. (Tabi kesin bişi de diyemiyorum,  takdir edersiniz ki elbise modasını bilmeyen kaş modasının bu sene ne olduğunu hiç bilmez :D) 

Adamcağız kaşın da modası mı olurmuş diyerek öyle kaldı :)

Neyse aferim ona öyle kaşlarına felan bakmış kızların, bu Avusturyalıların da bacakları cillop gibi deseydi görerdi gününü :D

Benzer yazılarım

18 Yorum yap

  1. Mevzu kas ise sorun yok, bacaklar yay gibi gergin, yay gibi açılıyo filan olmasın da🤣🤣🤣

    YanıtlaSil
  2. Selamlar, Kaş modasindan hiç anlamam ama buz pateni şampiyonasını kaçırdığım için üzüldüm. Türk yarışmacılar da varmış üstelik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mart ayında dünya şampiyonası var Zülâl, trt spor 2 de yayımlanacakmış yine, aklında olsun :)

      Sil
  3. Mmmmmm evet dün ben de nefes dahi almadan izledim. Çok güzeldi çok.
    Kızlar daha bir güzel dupduru, zapzarif... Oğluşlar da onlardan kalmaz harikaydılar.

    YanıtlaSil
  4. :D Bazı erkeklerin kaş takıntısı var. Eşimde hemen insanların kaşına bakar ve çok önemli olduğunu söyler kaş işte dediğiniz gibi modaya bağlı değişiyor (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Can öyle kolay kolay fark etmez ama artık nasıl hepsi aynı tornadan çıktıysa :D

      Sil
  5. Buz pateni izlemek ne güzelmiş, keşke ben de izleseydim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Martta dünya şampiyonası var, onu izlersin Elif :)

      Sil
  6. aslında bizim kadar kaş almaya ve şekillendirmeye meraklı bir millet yok. :)
    keşke daha önce görseydim story ni, ben geç gördüm yetişemedim buz patanine malesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da martta dünya şampiyonası diyorum :)

      Valla evlenirken bile kaşlarını aldırmamış bir gelin olarak ancak kırkımdan sonra abuklaşan kısımları düzelttirdiğim göz önüne alınırsa ben hiç anlamıyorum bu işlerden. Can da cahil kalıyor haliyle :D

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Martta herkese haber vereyim bari, hep birlikte izleriz :)

      Sil
  8. 😊😊😊😊😊 demez onu içinden geçirir de demez

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dese de umrumda olmayacağından, fark etmez aslında Sev :D

      Sil
  9. Oluyor valla, kaşın da modası oluyor. Geçen yıllarda kalın kaş modaydı ama bu sene durum nedir bilmiyorum. Merak ettim şimdi, araştırayım :-)

    YanıtlaSil