Bi Haftadır Pek Koşturmamıştım Di mi Ben :)

Ocak 10, 2020

Çamaşır yıkayıp ütüleyip, tatil çantası (larıııı, kış tatili hele kayak tatili hazırlığı pek meşakkatli)  hazırlayıp, evimi temizleyip, akşam doğumgünü kutlamaması (Kürşad benim doğumgünüm bugün değil diyerek kabul etmediğinden :D)  için yemeklerimi hazırladıktan sonra yarın sabah tatile çıkıyorum inşallah.

Şu çayım bi bitsin de hangi bi işten başlayacağıma karar vereyim.

Tabii ki körün taşı gibi gözümü açamamaktayım. Ne zaman çok işim olsa beynim kendini kapatma moduna giriyor :D

İşe koyulmadan şu linki vereyim: Living Big in a Tiny House 

Bir kaç gündür bu minik evleri izliyorum. Kimi pek karışık kimi pek tatlı, Japonya'da 8 m2 evde yaşamak zorunda kalan kızcağıza pek acıdım. Resmen daracık minik bir koridorda yaşıyordu. Benim gibi ev programlarını seviyorsanız tavsiye ederim :)

Şimdi çamaşır makinası bitmiş mi bakayım.

Sonra soğan mı doğrasaaam, çanta mı yerleştirseeem, yoksa tavukları mı çıtır pane harcına kaplasam keyiflerden keyif seçeceğim.

Ay iki kahvaltı yaptım, yürüyüş yaptım, plates yaptım falan, bi açıl gözlerim yaaaa.

Sonradan Ekleme : Çamaşırları alıp balkona çıkmak üzereyken bütün balkonun sevgili kumrular ve büyük ihtimal onlar yumurtladı mı diye peşlerinde koşturan kargalar tarafından mok içerisinde bırakılmış olduğunu gördüm. Yağmurda balkona sığınmaları iyi hoş da bu ne kardeşim yaaa. On dakikadır yerleri fırçalıyorum, çıkmıyor da bir türlü. Öğk.

Benzer yazılarım

20 Yorum yap

  1. İyi tatiller size, bol bol yorulmalı ;))gelince dinlenilmeli ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Ecehan :) Evet, tatil dediğin bol yorulmalı olur di mi :D

      Sil
  2. iyi tatiller. tatil resimlerini bekliyoruz. hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Hülya, en kısa zamanda anlatacağım uzun uzun :)

      Sil
  3. O zaman bol eğlenceli, süper bir tatil olsun.

    YanıtlaSil
  4. Kolay gelsin. Bir de "daire" yi izle. Evler'in çoğu tam benlik. Ordan burdan toplananlarla ya da el işçiliği ile üretilen eşyalarla döşenmiş.
    İyi tatiller kuzum. Dikkatli kay :)

    YanıtlaSil
  5. İyi tatiller Handan 🥰

    YanıtlaSil
  6. iyi tatiller güzel kadın 😘 keyfini çıkarın 😊 sevgiler canım benim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Özlem, bizden de sevgiler :)

      Sil
  7. Minik evler dedin de TLC de ben de onları izlerim hep:) Gerçi bizim kültürümüzde minimal yaşama pek izin yok, her taraf çoluk çocuk eş dost akraba:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de TLC de görüp merak sardım, şimdi nerede bulsam izliyorum Duo. Evet, haklısın bizde zor o işler :)

      Sil
  8. ẞimdiden iyi tatiller ☺️

    YanıtlaSil