Yoksa Siz Arkadaşlarınızla Buluştuğunuzda Romatizmadan Felan mı Konuşup Duruyorsunuz

Aralık 05, 2019


Biz kafelerde yayılıp yılbaşı kartı yapıyoruz anacım. Şiddetle tavsiye ederim :)


Aynı kartı yapmamıza rağmen üçünün de farklı olması ne güzel değil mi :)

Benzer yazılarım

38 Yorum yap

  1. Sen gençsin kuzum ne romatizmasi

    YanıtlaSil
  2. Merhaba.Siteniz oldukça hoş ve takip ettiklerim arasında.Zaman ayırıp yeni açtığım bloguma göz atıp takip ederseniz memnun olurum.Sağlıcakla Kalın.

    https://hepfragmanizle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merakettiysen, reklâm yapmak dışında da beklerim arasıra.

      Sil
    2. bu yorum için beğen tuşuna ihtiyaç duydum :)

      Sil
  3. Üçü de birbirinden güzel olmuş emeğinize sağlık ayrıca her yaşın ana bir konusu var sanırım ama sizin ki çok güzelmiş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Küçük Dünya :) Konularımızı bizi mutlu edecek şeylere yöneltiyoruz. Bir de ortaokul arkadaşı olunca otomatikman ergwn yıllarına bağlayabiliyoruz kendimizi tabi :D

      Sil
  4. Süpersiniz:) Bu arada, dün kargo gelmiş. Güvenlik "Size kart gelmiş" deyince bir blogger arkadaş yeni yıl kartı yolladı sandım. Meğer Deniz Bank kart yollamış:)))) Benim kafa nasıl çalışıyorsa :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, yalnız ben de inatla o kartı yılbaşı kartı diye düşünerek senden geri kalmadığımı kanıtladım şu an Sezer :)

      Sil
  5. Ay romantizm değil ama konuşacak çok konu oluyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok bizimkisi romantizm değil romatizma Beyda :D

      Sil
    2. Ben onu romantizm okudum ya. Gözlüklerin değişim zamanı gelmiş:)

      Sil
    3. İtiraf ediyorum, ben de zaten karıştırılsın diye öyle yazmıştım :D

      Sil
    4. O zaman bizim bir suçumuz yok:)

      Sil
  6. ama ne güzel olmuş her bri ayrı ayrı ben de geleydim o kafeye ki nolurdu ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarın evde yapacağız ailece, sen de kap erkeklerini gel :)

      Sil
  7. Ben direkt karıştırdım :) Demek ki romatizma diye bir şey gündemimde ve bilinçaltımda yok :)

    YanıtlaSil
  8. Yooo... Kim dedi, kim, kim?

    YanıtlaSil
  9. Blogunuzu zevkle takip ediyorum.Vakit ayırmak isterseniz,yeni açtığım bloguma sizi de beklerim.Sağlıcakla Kalın.

    https://hepfragmanizle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diyecek cevap bulamıyorum şu an, hahaha, güleyim bari.

      Sil
  10. ha haaa çok keyifliiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi. Bugün de evde yapacağız ailece :)

      Sil
  11. Ne diyim Allah kimseyi konuşmak zorunda bırakmasın.
    Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  12. Bayıldım, bayıldım hem arkadaşlığınza, hem yaptıklarınıza !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle güzel ki böyle dostluklar Buket. Teşekkür ederiz :)

      Sil
  13. Romatizma değil romantizm-a konuşuyoruz deseydin:) Üç farklı hayal gücü 3 farklı yorum, normal yani, çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu farklılıklar bizi zenginleştiren şeyler, bir de herkes anlasa Duo :)

      Sil
  14. Arkadaşlarla kafede yılbaşı kartı hazırlamak. Şahane fikirmiş :-)

    YanıtlaSil
  15. 40 dan sonra biraz hastalık biraz umut konuşuyoruz :) :)
    ne güzel bir şey kağıtlar renklerle uğraşmak bravo..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim Aslı, çok eğlenceli oluyor :)

      Sil