2020 den Neler Bekliyorum

Aralık 14, 2019

Öncelikle aklımı başıma toplamasını bekliyorum. Bir saattir kim beni mimlemişti, neydi o mim diye arıyorum yahu  yok artık.

Bu bodoslama girişten sonra sevgili Kadriye ve Şebnem'in beni mimlediklerini yazayım. Teşekkür ederim kızlar :)

2020 yi sağlıkla, sıhhatle, huzurla, sevdiklerimle doya doya yaşamaktan başla bir dileğim yok.

Doya doya kısmına, okurken gönülden hayran olduğum cümleler, izlerken yüreğimi sımsıcak yapan filmler, dinlerken ruhuma dokunan şarkılar, baktıkça mutluluk veren fotoğraflar, bol kahkahalı sohbetler, ağız tadıyla toplanılan sofralar, adımlarken hayranlıkla izlenen sokaklar, derin derin içime çekilen nefesler, huzurlu sessizlikler, neşeli sesler, kuşlar, çiçekler, böcekler,  ağaçlar, yağmurlar, karlar, kokular giriyor.

Ve kendime olduğum kadar başkalarına da dokunup, gülümsetip, mutluluk veren bir insan olabilirsem,  şu an göremediklerimi görüp, duyamadıklarımı duyup, bilemediklerimi öğrenirsem bir adım daha öteye gidebilmiş olurum. 

2020 hayırlısıyla gel, güzellikler getir.


Benzer yazılarım

20 Yorum yap

  1. Sağlıklı ve kahkahali bir yıl bizi bekliyordur umarım

    YanıtlaSil
  2. Tüm dileklerin gerçekleşsin Handan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amim Özlem, hepimizin dilekleri gerçekleşsin :)

      Sil
  3. Tüm dileklerine katılıyorum. Artık bizi yormayan bir yıl gelsin lütfeeen

    YanıtlaSil
  4. Yazdıklarından başka ne dileyebilir ki insan. Happy New Year:)

    YanıtlaSil
  5. Ayyy ne güzel dilekler bunlar, gönlünce olsun inşallah herşey🤗

    YanıtlaSil
  6. Umutlu gördüm seni, ben dümdüz geçsin istiyorum sıfır beklenti. Geçmiş yılların beklentileri hep üzdü. Umarım senin için 2020 şahane bir yıl olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hep umutluyumdur, sabah uyandığım sürece umut var demektir :)Beklentilerimi de yüksek tutarım, öyle elde edemezsem falan diye de düşünmem :)

      Harika bir yıl olsun hepimize.

      Sil
  7. Doya doya hayatı yaşadığın bir yıl olsun 😀

    YanıtlaSil
  8. 2020 neşe getirsin...bereket getirsin.. bol bol vicdan getirsin kötü kalplilere :)

    YanıtlaSil
  9. 2020'de bütün hedeflerimiz gerçekleşir umarım :-)

    YanıtlaSil