Romantik Film Etkinliği

Kasım 08, 2019

Şimdi ben şöyle vıcık vıcık romantik komedileri pek sevmem ama gördüğüm kadarıyla güzellerini seviyorum. İzlemediğim kalmamış yav .  Sadece kızın veya erkeğin her şeyi yanlış anlayıp sürekli kendilerini utanç verici durumlara soktuklarını izleyememekteyim.

Sibel'in etkinliğini içime doğmuş gibi romantik filmleri sıraladığım yazımda öğrenmiştim, eh yenilerini görmenin zamanı gelmiş demek ki.

İmdb'nin listesinden izlemediklerimi çıkarttım ama bunları bulup izleyemeyebilirim, ya da hiç aklımda olmayanlardan çıkar karşıma,  şu an kesin bilemiyorum.













Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. içlerinden sadece Umut Işığım ile Hawking'in hayatının anlatıldığı filmi izlemişim... Resmen maden arar gibi çıkartmışsın listeyi Handan :))) Sen izle, senin keyif alma derecene göre konumlanayım heheee :)))
    Çok romantiksin bebeğüm bak diyim sana :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlemediğim kalmamış ki Şebo, bunları da nereden bulup izleyeceğim bilmem :D

      Romantik değilim duygusalım bence :) Aradaki farkı hissedebiliyorum ama açıklayamamaktayım :D

      Sil
  2. Listendeki 7 filmi çok merak ediyorum. ( ne kaldı geriye desene :p)
    Gerçekten maratona yakışır filmler seçmişsin.
    Yorumlarına göre bana izleyecek yeni filmler çıkacak belli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, sen deyince şimdi saydım kaç film yazmışım diye Sibel :) 12 filmmiş, üçünü izledim bile :D

      Sil
  3. Kefaret çok güzeldi Handan. İnsanın içini acıtıyor. Başrol oyuncularının performansları ve uyumları çok iyi.

    Ayışığı Krallığı da çok eğlenceli, güzel bir filmdi. Hiç sıkılmadan izlemiştim.

    Umut Işığım da güzeldir.

    Şimdiden keyifli seyirler. Yorumlarını bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ufff, umarım sonu kötü değildir Kefaret'in Şule, iyi bir romantik film demem için mutlu sonla bitmesi gerekiyor bana göre :)

      Ayışığı Krallığı'nı izledim bugün. Hayret, ben onu çıktığında nasıl izlememişim, hiç film kaçırmazdım o zamanlarda.

      Sil