Nostaljik Pazartesi

Kasım 25, 2019

10 yıl önce tam bugün ne yazmışım bakalım. Hahah o ara bloğa gelen giden bayağı azalmış herhalde araya bir de lâf sokuşturmuşum :D

25 Kasım 2009 Çarşamba

Boş Veeer Demiş...

Bilgehan yeni okumayı öğrendiği sıralarda, hergün hikâye okutuyorduk yüksek sesle. Öyle güzel okuyordu ki, vurgulamalarıyla birlikte, bayılıyorduk. (Ay öyle bir anlattım ki okuyan da yüzyıl oldu sanır, geçen seneden bahsediyorum :D) Neyse işte, birgün yine okurken o kadar güzel "Boş veeer demiş" diye okudu ki o günden beri neye sıkılsak aynen onun gibi "Boş veer demiş" diyoruz.

Hadi bugün öyle birşey yapalım. (Ay bunu da diyorum ama hep kendi kendime konuşmaktayım bugünlerde o da başka)

Gereksiz işlere, kişilere, olaylara, kıskançlıklara, aptallıklara, incir çekirdeğini doldurmayan ama mide bulandıran herşeye, hep beraber BOŞ VEEER diyelim ...

Benzer yazılarım

18 Yorum yap

  1. kendi kendime konuşmaktayım o başka hee :) neyse o zaman benim blogum yoktu bu taş bana değmez

    YanıtlaSil
  2. Elmayı sağlam yerinden ısırmak gerek. Kurtlu yeri varsın dursun. Kurtçuklar orada hayatiyetini devam ettirsin. Biz böylece elmanın doğal olduğunu bilerek ısıralım ve içimizdeki kuşkuları yaşayan kurtçuklar sayesinde degidermiş oluruz.

    YanıtlaSil
  3. ;)))) Boşverrrr hacammmm var bizde de ;)))
    10 yıl önce ben de bugün domuz aşısı yaptırmışlığımı yazmış ve herkese söylenmişim yine ;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha gidip okudum, sen de yapsana Nostaljik Pazartesi, keyifli oluyor eskilere bakmak :)

      Sil
  4. Boşver diyoruz da içimizde az da olsa gücenmiyor değiliz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok, o zaman boşver demiş olmuyoruz, boş veeer derken gerçekten de hiç umursamama hissi oluşmalı :)

      Sil
  5. Boş vermişim Boş vermişim Boş vermişim dünyaya ağlamak istemiyorsan sende boş ver dünyaya güzel pazartesiler Hülya

    YanıtlaSil
  6. Eski yazıları dönüp okumak keyif veriyor insana:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha yeni yazdım zannettiklerimin üzerinden ne kadar geçtiğini gördükçe şaşırıyorum bazen Tyrha :)

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Özellikle negatif bütün bıdıbıdılaraaa :)

      Sil
  8. Ay keşke bende boşverebilsem 😳

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz onları boşvermeyi öğrenmezsek onlar bizi öğütecek Meryem.

      Sil
  9. Şimdi bu anıyı okuyunca yüzyıl geçmiş gibi geliyor mu Handan? Yoksa daha dün gibi mi?

    YanıtlaSil