Ekmek ve Laleler (Romantik Film Etkinliği 1)

Kasım 11, 2019


Telefonumdan hiç film izlememiştim şimdiye kadar :)

Can siz hastasınız diye tutturup bizi ne zamandır plânladığımız helenistik dönem şehirleri gezisine götürmeyince, ona sinir olup filmimi açtım.

Hayır hastayım diye geziye gidemedik ama evde bütün işler bende,  o sırada hasta değilim tabi. Neyse bak yine sinir olacağım şimdi.

Bilimum sülalesiyle cümbür cemaat tura katılmış olan esas kızımız mola yerinde tuvalete düşürdüğü küpesini almaya uğraşırlen vakit kaybedince bir bakıyor kocası oğulları felan gitmişler.

Kocasıyla konuşup tur otobüsünün geri dönüp onları almalarını beklerken dellenip evine dönmeye karar veriyor.

Otostop çekerek yaptığı yolculuğu onu Venedik'e götürüyor.

Gerçekçi bir film mi, değil :) Ama masalsı havası, Venedik manzaraları ile keyifle izleniyor.

Ha bir de alıp başımı çekip gitsem hissiyatı yaratıyor insanda, aman dikkat :D

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Çok hızlısın Handan... Hızlı gonzales bundan sonra senin adın :))
    Geziye gidememene üzüldüm :( En kısa zamanda telafi edilecektir eminim...
    Boşver işi gücü, uzat ayaklarını dinlen sen...
    Mutlu haftaların olsun canım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Şebo :) Senin de mutlu haftaların olsun.

      Sil
  2. Romantik film etkinliği mi var?Bu aralar etraf pek canlı bunu kaçırıdm galiba.Ben de çok severim romantik film:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaçırmış sayılmazsın aslında Mehtap, yeni başladı, yıl sonuna kadar sürecek. Sen de katıl :)

      Sil
  3. Sevgili Handan kızacak o kadar şey var ki seni ne mutlu ediyorsa yap. Arkadaşlarınla gezi planla vb
    kimse seni kendinin düşündüğü kadar düşünmez. sevgiyle kal.(Romantik Almanya vb neden olmasın)

    YanıtlaSil
  4. Hahahaaa Hızlı Gonzales lakabı hoşuma gitti. Valla biraz öyle olmuşsun bu aralar. Umarım hemen iyileşip geziden geziye uçarsın :)

    Filmin konusu hoşuma gitti. Not alıyorum hemeeen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle oldum gerçekten de Sibel :)

      Bu film sanırım etkinlik dahilinde şu ana kadar izlediklerim içinde en sevdiğim oldu :)

      Sil
  5. Filmi çok tehlikeli bir zamanda izlemişsin sanırım Handan :-)

    YanıtlaSil
  6. Ada da netflixi telefonumda açtı ama keyifli olmuyor pek 🤣

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok, olmuyor Derya,ben büyük ekran tv de izlemeyi seviyorum :)

      Sil