Bol Fotoğraf Çok Yazı

Kasım 02, 2019

Ne gündü ama.

Öyle yorulmuşum ki,  dün çayım ve pastamla bu fotoğrafı çekip artık yazabilirim diye bloğa girdim ama iki kelime çiziktirecek halim yokmuş paso uyuyarak günü geçirdim.


Çarşamba günü temizlik bana kalınca yemekler ve bütün ayrıntılar perşembe sabahına sarktı.


Sabahın altısında kalkıp kıyma kavurdum (bol sebzeli) ,  milföy mumyaları sardım, çorba malzemelerini akşam pişirmek üzere hazırladım, patates püremi yaptım.


Son anda akşama giyeceğim kostümümü ayarlamayı  bile başardım. Doğrusu o koşturmada mucizevi birşeydi bu.


Duşumu alıp pılımı pırtımı topladım, işin kötüsü eve taksi de çağıramadım kuaföre gitmem gerekiyordu, belime kadar bavul, çekçekli çanta,  omzumdan sarkan torba ve çadırı (kendi sırt çantam bir de)  yüklenip sitenin girişine kadar yürürken ne talihsiz adamım,  Can da Metos da yarım saat önce çıkmasalardı böyle boğuşmayacaktım diye düşündüm.


Bu negatif ruh halim kafeye vardığımda daha da kötüleşti.

Kendimize ait yerimiz olmadığından bu göçebe hayat zor.  E biz etkinliklerden para kazanamadığımızdan yer tutma ihtimalimiz de hiç yok.

Çadırı kurmamız yarım saat sürdü. Hep bizimkiler kuruyordu, ben hiç bakmamıştım. Mağara yapmak için kullanacağımız koli kutularını ayakta tutabilme çalışmalarım da bir o kadar sürdü. İplerle bağlayıp farklı bütüklükteki kutuları grafon kâğıtlarıyla birleştirme çabalarım öyle acınasıydı ki.  Bir de küçükler, içlerinden çocuklar nasıl geçer diye düşünüp durdum. Neyse Mağarada göçük tehlikesi var demeye karar verdim :)



Geçen parti mekânında unuttuğumuz arka plân posterimizi astık. Ben oyun işleriyle uğraşırken Elâ süslemelere baktı. Aksi gibi bugün herkesin işi var iki kişi kaldık.


Neyse kendime bir çay söyleyip,  her daraldığımda dualar okuyarak sakinleşmeyi başarıp çocuklar gelmeden işlerimizi bitirmeyi başardık.


Ben duaların gücüne o kadar inanıyorum ki. Allah yardım ediyor.



Okuldan çıkıp gelen şekerler önce karınlarını doyurdular. Ayranlarını hayalete çevirdik bu sırada :)




Ben son hazırlıkları yaparken,  aşağıda hikâye anlatma zarları kullanarak korkunç hikâyeler anlattılar.


Yukarı çıktıklarında elindeki cesaret formülü parçalanmış korkak cadıyla karşılaşıp ona yardıma koştular.


Bundan sonra büyük cadının gözler açık girilmeyen evinden, börtü böcekle dolu çökme tehlikesi olan mağaraya, bataklıktaki yılanlar kurbağalardan devin sümüğüne macera başladı.


İksir karıştırılıyor.

Son halinin fotoğrafı elime geçmedi henüz onu daha sonra koyacağım :)



İksir tamamlandıysa oyunlar oynanabilir



Danslar edilebilir :)


Çocuklarla pozlar verilebilir artık.

Parti bittiğinde eve nasıl yetişeceğimi düşünüyordum. Çocuklardan birisinin annesi de yardım edince jet hızla her şeyi toplayıp erkenden oradan çıkmayı başardık. Ki bence günün diğer mucizesi de buydu.


Evde püre mezarlığa, peynirler süpürgeye döndürüldü. ( Çok komik, sabahtan maydonozları yıkayıp tezgâhın üzerine koymuştum akşama kadar solsunlar diye. Zor bağlanıyorlar zira. Akşama doğru annem bize sürpriz olarak pişirdiği hamsili pilavı getirdiğinde orada unuttuğumu düşünüp suya koymuş onları. Hahaha, hepsi bir canlanmış bir canlanmış :D)


Kısır kuru kafa, kereviz salatası hayalet oldu.


Ohhh, nihayet sofradayız


Gidip kostümümü bile giymeyi başardım. Kim oldum, anlayan var mı?






Yemek sonrası çocuklarla Pembe Panter'i korkutup herşeyi unutmasına sebep olan kişiyi aradık. Çöplerin içinden ipuçları toplamak pek hoşlarına gitmese de yaptılar :D (Sabah pişirdiğim herşeyin çöpünü torbaya koyup buzdolabında saklamıştım :D)


Ve pastaaa.


Gece birde uçuştan dönen Can bu sene partide olamadı. Herkesin gözü onu aradı zira hep en eğlenceli kıyafete o bürünüyordu. Neyse diğer partide yapmıştı yapacağını zaten :)


Eveet sabah altıda başlayan maceram gece iki buçukta bitti.

Çok şükür işlerimiz hep yolunda gitti. Zaman bizim için esnedi, uzadı. Bütün işler tıkır tıkır yoluna girdi.

Şimdi artık evi toparlamam da biterse bugün, bol bol gezip dinlenme zamanı.

Benzer yazılarım

29 Yorum yap

  1. Harika bir iş çıkarmışsınız. Tebrik ediyorum başta seni ve ekibini Handan'cığım. Çocukları mutlu etmek kadar güzeli olmasa gerek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Yıldız, evet gerçekten de çocukları mutlu etmek çok güzel :)

      Sil
  2. Nefes nefese okudum yazıyı tempodan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl bitti o gün, bilemiyorum Turgay :)

      Sil
  3. Ya siz ne kadar harikasınız! Çocuklar için ne kadar harika şeyler yapmışsınız! Elinize, emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Daha hiç Cadılar Bayramı'nı kutlamak nasip olmadı, çocuklara bakınca imrenmedim desem yalan olur... Gerçekten çok güzel yapmışsınız, emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geleneksel ev partimizin altıncısı oldu bu Kedi, seneye bekleriz seni de :)

      Sil
  5. Harika olmuş. Tebrikler 👏👏👏 Fotoğraflara da bayıldım 💝

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Berlin, ne güzel seni görmek :)

      Sil
  6. Her şey mükemmel.Sen Wilma Çakmaktaş mısın?
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yaklaştın, Betty Moloztaş olmuştum :)

      Sil
  7. harika ! ne kadar eğlenceli ve fantastik görünüyorr :) hiç cadılar bayramı kutlamadım :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oğluşlarla korku hikâyeleri okuyarak başlayan maceralar bizi bu partilere taşıdı Edishar.

      Sil
  8. Çok tatlısınız, enerjiniz hiç bitmesin Handan🥰🥰🥰

    YanıtlaSil
  9. vilma'nın elbisesi betty'nin tokası taş devrinin harmanı mısın muallakta kaldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbise de Betty'nin elbisesi ama Burcu, mavimsi bir rengi var ve boynu da siyah askılı :)

      Sil
  10. Tatlı cadılar... Uğraştığınıza değmiş, olacak o kadar yorgunluk. Eee güzel anılar kolay birikmiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de kolay birikmiyorlar Duo, çabasız olmuyor hiçbir şey :)

      Sil
  11. Harika bir parti olmuş iyi eğlenceler herkese

    YanıtlaSil
  12. Beyaz elbiseyi görünce Marilyn Monroe dedim ama sonra onun elbisesinin farklı olduğunu hatırladım :-) Elbisenin eteklerinden tahmin ediyorum: Wilma Çakmaktaş :-)

    YanıtlaSil
  13. Resimlere bakınca ne güzel, ne kadar eğlenceli diyorsun ama, hepsinin arkasında büyük bir emek var. Şükür her şey güzel bitmiş. Zaten zahmet varsa mutlaka rahmetini de veriyor Rabbim.

    YanıtlaSil
  14. Çakmaktaş mı oldun sen bakıyım :))) Bildim dimi :)))

    Bu arada sana hastayım biliyorsun da enerjine ayrı bir hastayım hatun senin... Yemin ediyorum seninle yaşayan yaşlanmaz. Net bilgi :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Moloztaş olduydum Şebo, çok yaklaştın :)

      Yaşlanmaz mıııı daha mı çabuk yaşlanır görücez bakalım :D

      Sil
  15. Marlin diyecektim Wilmaymış😅😅😅. İnşallah zamanla çok kazanırsınız canım 😍

    YanıtlaSil