Sıkıldıkça Şarkı Falı Hazırlıyorum :)

Ekim 16, 2019






Tıklayın bakalım sizin şansınıza ne çıkacak :)

İyi geceler dünya...

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. İlk sıradaki yalnız kuş için tıkladım: The Brothers Bright - Me and Mine Gece gece buğulu ses iyi geldi...

    YanıtlaSil
  2. Sonuncuya tıkladım ve Por una Cabeza- Carlos Gardel çıktı :) O kadar iyi geldi ki bu en sevdiğim tango müziğini duymak :)

    YanıtlaSil
  3. bana tam bi klasik çıktı. en çok schindler'in listesinde çalan haliyle anımsıyorum; por una cabeza.

    YanıtlaSil
  4. Sabaha "Serenity" ile mehaba dedim, teşekkürler...

    YanıtlaSil
  5. Ama ben iş yerine açamıyorum ki bu falları:(

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel oldu "Por una Cabeza - Carlos Gardel" ile yazıları okumak.. Emeğinize sağlık, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. George Michael - One More Try çıktı bana :)) Teşekkürler.

    Bende yazımı okumanızı isterim. Sevgiler.

    http://www.pelorina.com/roma-floransa-gezi-rehberi/

    YanıtlaSil
  8. Bayildim bu sarki fali olayinaa! Bana da "Por una Cabeza - Carlos Gardel" cikti ki coook severim :)

    YanıtlaSil
  9. En güzel müzik çalan değirmeni buldum sanırım! Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  10. one more try:)
    fallar tercüman oluyo.

    YanıtlaSil
  11. Serenity (ihtiyaca binaen)

    YanıtlaSil
  12. bu iyiydi :))
    Por una Cabeza - Carlos Gardel

    YanıtlaSil
  13. Lara Fabian - Caruso

    Vallahi şahane bir şarkı çıktı ♥

    YanıtlaSil
  14. "Por una cabeza" çıktı ki günlerdir aklımdaydı zaten ama "Scent of a woman" filmi ile dönüyordu zihnimde. başka filmler, başka hikayeler ama hep aynı güçlü hisler! çok sevdim blogunuzu. teşekkürler bu güzel şarkı falı için :)

    YanıtlaSil