Nostaljik Pazartesi

Ekim 28, 2019

Bu nostalji yazımız bol miktarda romantik film içermekte :)

Romantik..

Yağmurlu bir sabah...Battaniyenin altına kıvrılıp sıcak çikolata içerek film seyretme isteği uyandırıyor. Romatik komedi olsun, şöyle içimizi sıcacık yapacak türden.

Benny ve Joon kendilerine Yeni Bir Başlangıç yapsınlar. Harry ile Sally tanışsın. İlk Aşk ve İlk Dans'ın coşkusu sarsın yüreklerini. Göl Evi'nin muhteşem mazarasında Fransız Öpücüğü kapsınlar birbirlerinden. Özel Bir Kadın aydınlatsa gülüşüyle etrafı. İyi Bir Yıl geçirseler. Hayallerindeki Tatil'e çıkıp Çikolata keyfi yapsalar.

Sen Uyurken neler neler oldu bir bilseydi Kaçak GelinKöprüler ayırırmış zaman zaman insanları Beni Unutma  diye fısıldayan.. Ask Tarifi yapmayı Teklif etse de anlayamazdı kimse. Sonunda o da pes edip Benden Bu Kadar dedi.. Aile Babası yapmıştı Bay Kader' onu, gerisi onemsizdi.. Yeşil Kart'ı da kapmıştı üstelik..

O yıl Dört Nikâh Bir Cenaze arasında geçmişti. Bağlanmak Yok dese de Benim Aşk Pastam o kadar lezzetliydi ki..

Bunca romantizmi görünce Ah Keşke Otuz Olsam dedim kendime..

Hepinize günaydın sevginin tam yüreğinizi ısıtıp gözlerinizi ışıldatıp dudaklarınızda gülümseyiş olduğu bir güne açılsın sabahınız...

Not:  Bu abuk yazıda sanırım yirmi beş film saklı:-)

Not2: İki saattir uğraşıyorum şunun için yaaa, bu akşam izleyin birisini anacım

Benzer yazılarım

26 Yorum yap

  1. Hepsiniz izlemişim:))) çok romantiğim galiba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Romantik seniiii diyeceğim ama e ben de izlemişim :D

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Sürekli yanlış anlaşılmalar olup taraflardan birisinin kendini aptal duruma düşürdüğü filmleri sevmiyorum bir tek :)

      Sil
  3. İzlemediklerim var sanırım, ekran görüntüsü aldım akşam tarayacağım. Emeğine sağlık be arkadaşım, ne güsel olmuş ;))
    Musmutlu bir hafta başı olsun inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film isimleri değişik olabilir, sen yazıdaki linklere tıklayıp bak Ecehan :)

      Sil
  4. Romantik filmlerin havası geldi 🥰 Bende seçip izleyim tşk ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hava serinken başka güzel izleniyorlar sanki :)

      Sil
  5. ya şu özel bir kadını kaç kere izledim bilmiyorum ama her izeyisimde sanki ilk gibi hep salak salak sırıttım

    YanıtlaSil
  6. Ama senin içine mi doğdu şaşırdım kaldım!?!

    Sevgili Şule Uzundere ile "Romantik Film" etkinliği planlıyorduk kasım ayı için. Bugün yarın yazıyı ekleyecektim. Senin nostalji seçimin de cuk oturmuş oldu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooo içime doğmuş gerçekten de :) Hadi yazıyı yayımla da ben de katılayım hemen. İzlemediğim film kaldıysa tabi :)

      Sil
  7. Ay hiçbirini izlememişimya ben :D Metroda kendi kendime gülümsedim :D Romantiklik çok aınırlı düzeyde bende. Ellerinize sağlık 2 saatinize değmesi için izlicem mutlaka bir tanesini :) Sevgileer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunlar çok vıcık vıcık romantik filmler değil, çok romantikler ama şu abuk subuk yanlış anlaşılmalar, aptallıklar falan yok, duygusal filmler de diyebiliriz :) Ben de romantik değilimdir yoksa :D

      Sil
  8. aralarında izlemediklerim var bakacağım boş zamanımda. Sağol Handan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçini sımsıcak yapmaları garanti Özlem :)

      Sil
  9. Birkaç tanesini izlemişim :)
    Romantik filmler özellikle canımız sıkkınken süper gidiyor. Tam kafa dagitmalik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, gerçekten de öyle Küçğk Hanım :)

      Sil
  10. handan bu yorumu yazarken başak trabzon maçını bekliyorum arkada da grup vitamin çalıyor tam bi hödüğüm romantizm kim ben kim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni Bir Başlangıç'ı izle sen, beğeneceğine eminimmm :) Ben de maç izlemeyi seviyom bikerem, yapış yapış romantik filmlere de öğk diyorum. Sen beni dinle, bak buna.

      Sil
  11. 9'unu izlemişim 16'sını izlememişim. Ben de romantik filmleri severim, birçoğunu izledim derdim. Neyse, sayende bir sürü güzel film önerisi almış oldum :-) Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi de keyifle izlediğim filmler, umarım sen de seversin Şule :)

      Sil
  12. Hepsini izledim satırlarda gizli romantizmi yakaladım dahada güzeli satırları okurken aldıgım keyif tam tadındaydı kalemine saglık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan izlediği filmleri hayırlayınca yeniden izlemiş gibi keyif alıyor, değil mi :)

      Sil
  13. Bende katılıyorum inşallah. Bakalım kaç tane izleyebileceğim.:)

    YanıtlaSil