Partiiiii

Ekim 21, 2019

Nihayet partimizi düzenledik. Üzerimden büyük bir yük kalktı :D

Bol şans dileyen herkese teşekkürler.

Partimizi gelin bile bastı :) Sonra da biz düğünü bastık :D

Gelemeyenler şanslarına küssünler valla, biz çok eğlendik :D












Benzer yazılarım

36 Yorum yap

  1. kostümler şahane olmuş,eğlenceli bir partiymiş anlaşılan, ne güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çözülen bulmacalar, komik yarışmalar ve bol dans da vardı Mehtap :) Teşekkürler :)

      Sil
  2. parti güzelmiş resimlerden belli.

    YanıtlaSil
  3. Parti süper olmuş, hepiniz çok güzelsiniz. :) Gelin gerçek değil mi? :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelin gerçekti Zülâl :) Teşekkür ederiz :)

      Sil
  4. Ellerinize sağlık Handan:)

    YanıtlaSil
  5. Süper görünüyor! İçim gitti resmen :) Emekleriniz karşılık bulmuş, ne güzel!

    YanıtlaSil
  6. Ah o morluklar içimizi bi cız ettirdi mi ettirdii :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zombi olunca mecburen morardım tabe Bilge :)

      Sil
  7. Herkes cadılar gününün hakkını vermiş, kostümler çok hoş :)

    YanıtlaSil
  8. Çok eğlenceli duruyor, kostümler de gerçekten çok hoşmuş:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim kostümün en hoş kısmı o elbiswnin içine sığmayı başarmış olmamda :D

      Sil
  9. çok şukela görünüyorsunuz, can abi ne oldu öyle zincirli :)

    YanıtlaSil
  10. kostümlerden biraz ürktüm ben ama belli ki çok keyifli geçmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifli geçti Lerzan, yarışmalar, çözülecek gizemler ve bol dans ile :)

      Sil
  11. Eğlenmek sana çok yakışıyor :)

    YanıtlaSil
  12. çok eğlenildiği belli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke herkes böyle farklı aktivitelerin insan ruhuna ne kadar iyi geldiğini anlasa Sev.

      Sil
  13. Malefiz de kaçırmamış partiyi :)
    Kostümlerinize bayıldımm. Harika görünüyor her şey!

    YanıtlaSil
  14. korkunçluuu :) en çok phantom ile zombi dansını sevdiiim :)

    YanıtlaSil
  15. Kostümler süper, eğlenceli olmuş ne güzel:)
    Bayıldım😊

    YanıtlaSil
  16. Yukarılarda (tersten okuyorum biliyorsun uzun süre okumayınca) kilo aldığından bahsetmişsin ama ben bu fotolarını instagramda gördüğümden beri Handan nasıl güzel kilo verdi diye imreniyorum sana biliyor musun ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükür güzel kilo verdim Şebo da geri gelmeye başladılar yine. O beni korkutuyor.Bir de spor sıkılaştırdı, nisandan beri hiç gitmedi kilo aslında.

      Sil
  17. Kostümler ve ortam müthiş görünüyor. Operadaki Hayalet ilk dikkatimi çeken oldu :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Metos bu sene müzikali seyrettiği anda karar vermişti onu olacağına Şule :)

      Sil
  18. Ne güzel olmuş dekorlar harika😊

    YanıtlaSil