Heeyyy Elimde Son İki Kart Kaldı, İsteyen İlk İki Kişiye Göndereceğim

Eylül 06, 2019

Aşağıya ben istiyorum diye yazan ilk iki kişi kartları alır :)

Anlatacak çok şey birikti ama akşamları hâlâ sabahlamış şekilde durduğumdan kendime gelip uzun uzun yazamıyorum. Dönünce anlatacağım :)


Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. Ben isterim 😅😋 İnstagramdan takip ediyorum iyi geziyorsunuz valla harikasınız 🙃😘 Dönüş ne zaman? 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pazartesi dönüyoruz Ebrar. metebilge@gmail.com a adresini gönderir misin hemen :)

      Sil
    2. İyi gezmeler, gönderiyorum hemen 😊

      Sil
  2. Ben de isterim o zaman 2. Yim adresi gonderiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana zaten çıkmıştı çekiliş de görmemiştin Sev, sevindim bak şimdi :)

      Sil
    2. Tatildeyim bloglara hiç bakamıyorum çok ara ara ondan görmedim demek

      Sil
  3. Ben ben isterim bana:)
    Heykel pk:80 osmangazi bursa turkey 😊

    YanıtlaSil
  4. aaa bende isterdim 😞😁 keyfini çıkar güzel kadın sevgiler canım benim 😊🌸❤

    YanıtlaSil
  5. Tatil yazılarını bekliyorum 😊

    YanıtlaSil
  6. Bu arada mail abonelik butonu koyarsan daha rahat takip edebiliriz:)

    YanıtlaSil
  7. Ben senin sabah fotoğraflarını isterim.
    O da oluyor mu peki :-)

    YanıtlaSil