Yaşasın Cuma Demeyi Unutuyorum Ne Zamandır

Temmuz 05, 2019

Haftanın günleri pilates günü, japonca günü ,  tango günü olarak değişmeye başlamış bende :)

Zaten Can'ın ne zaman gelip ne zaman gittiği belli değil.

Tatile de girince hepten karıştık :D

Üç gündür yeme içme düzenimize yeniden el attım. Ha babam bişeyler pişiriyorum. İnsan rejim yaparken mutfakta daha az duracağını sanır ama nerdeee.

İki oğlum her zamanki gibi beni ters köşelere yatırıyorlar. Spora birlikte gidiyorlar. Burası güzel. Gelgelelim birinin kilo vermesi birinin alması gerekiyor. Ama bana da yazık yav :)

Bugün üşenmeyip kasaba gittiğim için kendimi tebrik ediyorum. Telefonla sipariş vermek çok içimden geçti ama hadi Handan dedim, hareket harekettir. Bak 11000 adımı geçmişim bu sayede.

Şimdi köfte yoğuracağım. Aslında akşamın yemeği hazır ama bugün kol çalıştık pilateste,  yarın bu kollar kıpırdayamaz hale gelir, şimdiden halledeyim şu işi :)

Yarın arkadaşlarımla buluşacağım. 17 yaşıma döneceğim yeniden. Bence gençlik arkadaşları insanı gençleştiren bir şey. Seneler geçiyor, çocuklar büyüyor, biz yaşlanıyoruz ama yan yana gelince hooop gençlik iksiri içmiş gibi oluyoruz.


Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. Böyle arkadaşlıkların devam etmesi süper

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de nasıl Sev, her buluştuğumuzda kaldığımız yerden devam ediyoruz :)

      Sil
  2. Kolay gelsin kardeşlik:)
    Bana da bi el at, kendime geleyim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşler ben iki ters tarafa çekip duruyorlar :D

      Dur sana bir el atayım Hayalperest :D Sıcaklardan insan da hal falan kalmıyor valla rüzgârlı bir köşe bulup ayrılmamak istiyor insan.

      Sil
    2. Aynen.
      Yatsam.. Yatsam.. Yatsam..

      Sil
  3. Son paragrafın altına imzamı atarım. Ben de lise arkadaşlarımla buluşunca liseliye dönüyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dönmemek elde mi Şule :) Ne güzel oluyor :)

      Sil
  4. Bravo sana, spor candır pilates de süper olur ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doktor yıllardır diyor pilatese başla diye de en sonunda başardım Derya. Hayır spor salonu da sitemizin içinde ama bende iş yoktu :)

      Sil