İki Gevezelik Edeyim Gidicem

Temmuz 11, 2019

Bu sabah yağmur var İstanbul'da.


Gözlerim dolu dolu olmuyor, oh mis battaniyeme sarılıp balkonda kahvaltımı yaptım.

Becerebilirsem bir ara Kadıköy'e ineceğim. Sonrasında Can'la akşama kadar Stranger Things'in yeni sezonunu izleyeceğiz.  Adamcağız günlerdir evde yoktu, başlayamadık bir türlü.

Yalnız geçen gün dizideki kızın fotoğraflarını gördüm,  üzüldüm.


On beş yaşındaki bir kızın sanki böyle olmaması gerekiyor gibi geldi.

Benim gözüme ilk kalemi annem çekmişti. Yirmi yaşındaydım :D Kürşad görür görmez "Abla ne yaptııın"  demişti. Tabi hemen ablalık muzurluk damarımla "Anneme söyleme sakın"  dememle soluğu annemin yanında almıştı. Hahahah.

Yani tamam benim kadar olayla alakasız da olmasınlar genç kızlar da. Daha gencecik, pürüzsüz ciltlerini kimyasallara da bulamasınlar bence.

Dedikten sonra gidip ayağıma geçirecek bir çorap bulayım. Soğuk yav. Ne güzelllll :)

Benzer yazılarım

30 Yorum yap

  1. Handancımmm o soğuktan bize de yolaa lütfennn ;))
    Genç kızlar için düşüncelerine kesinlikle katılıyorum, ne lüzumsuz şey tazecik tenlerini kimyasallara bandırmak <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen göndereyim Ecehan, insana çok iyi geliyor :)

      Bir tane de değil yüz bin küsür şey sürülüyor yüzlere, yazık gerçekten de.

      Sil
  2. Bazılarının onbeş yaş halleri benim otuziki yaş halimden büyük duruyor :P

    YanıtlaSil
  3. Genç kızlarla ilgili görüşünüze aynen katılıyorum, daha lisede saçlarını boyamaya başlıyorlar, makyaj vs.den hiç bahsetmiyorum bile. Birde bu durum en çok gelinlerde belli oluyor artık sanki bütün kızlar 40 yaşında evleniyor gibi bir görüntüye sahip. Yakın zamanda şöyle pırıl pırıl bir gelin resmine rastlayamadım. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya, gelinleri kim yaşlandırıyor öyle :D

      Sil
  4. Soğuğu özlemişim, ne güzel yağıyor değil mi:)
    Ben Avrupa yakasındayım, buralar da yağmurlu, serin sonbahar günlerini hatırlatıyor bu bana.
    Bu arada kızın fotoğrafını görünce 20-25 vardır gibi gelmişti, 15 olduğunu öğrenince şok oldum. 15 yaş çocuk yaşı değil mi yahu :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de özlemişim soğuğu, çok iyi geldi Küçük Hanım.

      Ben de 25 yaşında mıydı diye bir düşündüm, ama filmde küçüktü diye aklımdan geçirdim :) Küçükmüş :)

      Sil
  5. O kadar mı soğudu ki oralar. Neyse tadını çıkar o zaman Handan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla fanila da giysem miydi ki modundayım şu an Yıldız :)

      Sil
  6. Bugün Ankara'da hafif serin ,ne güzel oluyor değil mi aşırı sicaklardan sonra.
    Fotodaki kız yaşından büyük duruyor vallahi:)
    Iyi seyirler😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel oluyor Sevil :)

      Bir daha 15 yaşına dönemeyecek oyda ki, bu büyüme telaşı neden, bilemiyorum..

      Teşekkürler :)

      Sil
  7. ay biz de finali yapamadık eve hep geç geldik adam da yorgunum deyince kaldı ama ben sezon finalini merak ediyorum yaaaağ bana neee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım biz finale ne zaman ulaşacağız Hatice. Bugünden sonra bir daha ne zaman fırsat bulabiliriz bilmiyorum :)

      Sil
  8. Amacim hava atmak degil ama 😂 40 yasima bu kadar yaklasmisken yarim yasimdaki bazi kisileri gorunce "bu benim ablam desem, yok canim daha neler" diye dusunmez insanlar gibi geliyor.

    Bu arada ben de biraz gevezelik edeyim. 😄 Hayatimin hic bir doneminde fazla makyaj yapmamis biri olarak (fondoten ve rimel, bir de cok cilginlik yapmak istersem ruj ve allik 😆) bir suredir hic makyaj yapmamayi sectim.

    Kendimce gerekcelerim de şöyle: Elimde surekli aynayla dolasmadigim icin kendi yuzumu gormuyorum, o acidan makyajli ya da degil zaten farketmiyor.
    Ama en buyuk gerekcem de sanirim butun kusurlariyla oldugum gibi olmak beni rahatsiz etmiyor, ne kendimi aynada farkli, makyajli, ciller, gozenekler kapanmis, kisa kirpiklerim biraz daha uzun, yanaklar al al gorunce daha iyi hissediyorum ne de kendimi baskalarina oldugumdan farkli gostermek istiyorum.
    Butun bunlarin yaninda hic gerek gormedigim bir sey icin kendimi bir suru kimyasala maruz birakmak, kendime ve dogaya zarar vermek, ustune bir de bunlar icin bir ton para harcamak istemiyorum. Simdilik diyeceklerim bunlar 😌

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı fikirdeyiz Yasemen.Benim de bir rimel, bir renk far ve iki rujum var. Arada çok renksizsem sürüyorum. Yazın zaten yapış yapış geliyor. Fondoten herhalde toplamda üç kere sürmüşümdür :)

      Güzel makyaja karşı değilim yine de ama bu kadar küçükken yaşlarının iki katı gibi gözüken kızlara üzülüyorum.

      Sil
  9. Küçükken büyümek, yaş ilerleyince de küçülmek istiyoruz. İnsanoğlu işte :p

    Agghhh o boğucu nem biraz olsun azaldı. Daha ne olsun! Tam yürüyüş, bisiklet zamanı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanoğlu işte Sibel :)

      Evet ya, bu havalarda her şey yapılır. Çok sıcaklarda erimiş margarine dönüyorum valla, pert :)

      Sil
  10. Daha fenalarını da görüyoruz.Yazık hakikaten .Kızıma da hep tembih ediyorum.En güzel zamanlarınız yapmayın öyle ağır makyajlar ama bayılıyorlar gözlerine eyelıner çekmeye.
    Bu serin hava banada çok iyi geldi.Çoraplar bende de var:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözdeki eyeliner tek başına yine en masumu Mehtap. Yüzlerini bulamasınlar da bir sürü şeye.

      Battaniye altında mutlulukla oturuyorum şu an :)

      Sil
  11. Bu kız sanki 30 yaşında gibi davranıyor zaten. Geleceğini çok sıkıntılı görüyorum. Kaybolan çocuk yıldızlardan olacak gibi. Halbuki çok yetenekli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da öyle geliyor Şule, çocukluğu kayıp olanlar kendilerini de çabuk kaybediyorlar.

      Sil
  12. 15 yaşındamıymış çüşş diyebilir miyim

    YanıtlaSil
  13. 1 2 gündür hava miss gibi gerçekten, özlemişiz bu tatlı esintili havaları :)
    Makyaj muhabbeti için ise ne diyebilirim bilemedim. Pişmanlığı çok erken yaşayacaklar orası kesin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, özlemişiz gerçekten de.

      Otuzlarına geldiklerinde kaç gibi gösterdiklerini görünce pişman olacaklar Akela.

      Sil
  14. eşimle birlikte hergece 2 şer 3 er seyrediyoruz...kızım sardırdı bizi de...bayıldık...çocukların hepsi başarılı...bu kızın da ne kadar doğal bir güzelliği var...izmir bile birazcık serinledi..hayret vallahi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok başarılı bir dizi B, en severek seyrettiğim dizi :)

      Sil
    2. 80 ler :)) kan çekiyor zaar:)))

      Sil