Eski Fotoğraflara Bakarken Gördüm de Aklıma Geldi

Temmuz 10, 2019


Tokyo'da yollarda böyle go-kart arabalarıyla kostümlü dolaşan gruplara sık sık rastlamıştık. Bir gün kırmızı ışığa denk düştüklerinde bu fırsat kaçmaz demiştim. Bir de güzel poz vermişler :) Mario Kart  imiş bu, Süper Mario 'yu gerçek hayatta oynuyorlarmış.

Japonya'ya gitme meraklısı değildim hiç, Metos gidip bir kafede etrafı etrafı seyretsek bile yeter anne demişti. O zaman dillerini öğren,  ben de seni götüreyim diye cevaplamıştım.

Tabi kafede oturup etrafı seyretmedik. Bir hafta içinde bir sürü müze gezdik 😂

Şimdi Bilgiç seneye vizyona girecek filmi izlemek istiyormuş orada. Hahaha, o zaman japonca öğrenmesi gerekecek. Yani iki senedir kursa gidiyor ama tembel bizimki :) Bana bir filmi simültane tercüme edersen düşünürüm bir şeyler dedim. Metos "İyi de Bilgiç Türkçe bir filmi bile sana anlatamaz ki anne" diyerek bizi koparttı. Doğrusu Bilgiç de ona hak verdi :D

Şaka maka bizimkilerin üçüncü dilleri Japonca yav.

Not: Tokyo gezimizi merak ettiyseniz sizi şuraya alayım.

Benzer yazılarım

18 Yorum yap

  1. Maaşallah diyorum, ne güzel bir vizyonları var :) gerçi aile olarak bayılıyorum gezilerinize :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz :) Valla vizyonları anime filmlerle mangalardan geliyor :) Hep o Yugioh çizgi filmi başlattı bunları :D

      Sil
  2. Bir süredir Japonca öğrenen birisi olarak.. Japonca candır demek istiyorum. Ne güzelsiniz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da bravo Akela, yabancı dil öğrenenlere saygım sonsuz :) Üstelik üç alfabeli bir dil, ciddi efor gerektiriyor.

      Teşekkür ederiz :)

      Sil
  3. Metos haklı, Japonya'ya sırf etrafı seyretmek için bile gidilir hakikaten:)

    YanıtlaSil
  4. Aa ..oraya ne vakit gittiniz yav :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen yoktun o aralar :) Çok güzel yerler görmüştük, linke tıklayıp bak bence :)

      Sil
  5. Japonya'ya gitmek hayalim :))) Ne güzel size imrendim. Bu arada bloguma da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Darısı başına olsun o zaman Sakura :)

      Sil
  6. maşallah paşalarına valla çok tatlılar maşallah maallah Allah muhabbetinis sevginizi saygınız daim etsin

    YanıtlaSil
  7. Çok farklı ve ilginç bir kültürleri olduğu bir gerçek.
    Her şeyi bin video oyun gibi falan yaşıyorlar değil mi?

    ** Şapkaya bayıldımmm bu arada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sokaklarda bir sürü tuhaf giysili gençler vardı Sibel :)

      Sil
  8. Bence çok doğru bir dil seçmişsiniz. Japonca geleceğin dili.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlar merak etti, ben de hazır merak etmişlerken öğrenmeleri için yer buldum Şule :)

      Sil
  9. çok değişikmiş gerçekten bu japonlar da ayrı bir alem...

    YanıtlaSil